تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۴۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدا اقلام رفاهی و آموزشی به مدارس روستایی حوزه شهرستان کارون
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: با همکاری شرکت فولاد اکسین، اقلام اساسی به مدارس روستایی حوزه شهرستان کارون اهدا شد.
 کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان  گفت: مراسمی به منظور اهدا اقلام رفاهی و آموزشی به مدارس روستایی حوزه شهرستان کارون برگزار شد.

او با توجه به اینکه فضا‌های آموزشی در سطح استان خوزستان نیازمند بازسازی و تجهیزات آموزشی دارند، افزود: اقلام رفاهی و آموزشی شامل؛ کولر، آبسردکن، میز و نیمکت با همت و همکاری هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد اکسین به مدارس روستایی اهدا گردید.

مودت اظهار داشت: این اقدام شرکت فولاد اکسین سبب ایجاد شوق و انگیزه برای دانش آموزان و فضای آموزشی و تجهیزات مطلوب باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: باتوجه به اینکه بطور میانگین ۳۰ درصد فضا‌های آموزشی موجود در سطح استان خوزستان فرسوده هستند، لذا باید مقاوم سازی، نوسازی و بازسازی شوند، ضمن اینکه تلاش مضاعف برای تامین تجهیزات رفاهی و آموزشی امری ضروری است.

کاظم باقلایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون   گفت: کارون یکی از شهرستان‌هایی است که همچنان به حضور و فعالیت خیرین دارد.

او افزود: بحمدالله با حمایت و همکاری اداره کل توسعه و نوسازی مدارس خوزستان، شرکت فولاد اکسین و اداره کل آموزش و پرورش استان موفق شده ایم اقلام آموزشی و رفاهی را تهیه کرده و تا حدودی نیاز‌های مدارس روستایی را تامین نماییم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار