تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۹۴۹۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال فضای مجازی چین از حمله موشکی ایران به آمریکا
استقبال فضای مجازی چین از حمله موشکی ایران به آمریکا
 فضای مجازی چین با بازنشر اخبار و گزارش های حمله ایران به پایگاه های آمریکا در عراق به ویژه بازنشر توئیت «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان، از حمله ایران استقبال کرد.

به گزارش ایرنا، لحظاتی پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه عین الاسد عراق که میزبان نیروهای نظامی آمریکا است سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن در حساب کاربری خود در ویبو عکس پرچم ایران به همراه توئیت محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در مورد «پایان نیروهای خبیث آمریکا از غرب آسیا آغاز شده است» را منتشر کرد.

این پست در ساعات اولیه بیش از ۲۵ میلیون بار مورد بازدید قرار گرفته و توسط بیش از ۲۱۰ هزار نفر مورد پسند واقع شده است شهروندان چین با درج کامنت و لایک ذیل این پست حمایت خود از این اقدام ایران اعلام کرده اند.

کاربران چین در سه روز گذشته نیز ضمن محکوم کردم ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا در عراق با ملت و دولت ایران اظهار همدردی کردند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد زمان تحقق وعده صادق فرا رسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها موشک فروند زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار