تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۹۴۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خونخواهی حاج قاسم و یارانش پایان ندارد/ طنین شعار انتقام انتقام در خرمشهر‌
گروه استان‌ها ـ تشییع پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس با حضور باشکوه مردم آبادان و خرمشهر در مسیر تعیین شده در حال انجام است.
 دقایقی پیش پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس وارد آبادان شد و مورد استقبال ده‌ها هزار نفر از مردم این دیار قرار گرفت.

با اینکه مسیر تشییع پیکر شهید از زیارتگاه سید عباس در ایستگاه 12 اعلام شد ولی مردم آبادان در فرودگاه به استقبال ابومهدی آمدند.

آیت‌الله جزایری، سردار نقدی، سردار خام‌الشهدا، فرماندهان عراقی، خانواده شهدای مدافع حرم، ائمه جمعه آبادان و خرمشهر و مسئولان آبادان و خرمشهر در مراسم استقبال از پیکر شهید المهندس در فرودگاه آبادان حاضر شدند.

هم اکنون مسیرهای منتهی به فرودگاه آبادان مملو از جمعیت است و مراسم به کندی در حال انجام است.

استقبال 6 کیلومتری مردم آبادان از شهید ابومهدی المهندس‌

‌پیکر شهید ابومهدی المهندس مورد استقبال جمع زیادی از مردم خوزستان از شهرهای مختلف از جمله آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروندکنار، مینوشهر، مینوحی، اهواز، بندرماهشهر و بندر امام خمینی قرار گرفت.

مردم آبادان از فرودگاه آیت الله جمعی تا زیارتگاه سید عباس از پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس استقبال کردند.

پیکر شهید المهندس با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و خونت سرد نمی‌شود ای شهید، روی دستان مردم ولایت‌مدار آبادان در حال تشییع است. 

پیکر این شهید تا آرامگاه سید عباس آبادان مشایعت و از آنجا به سمت خرمشهر و شلمچه تشییع می‌شود. این مسیر 6 کیلومتر مسافت دارد که مردم آبادان در این مسیر حضور دارند.

تقریباً دوساعتی از حضور مردم آبادان برای استقبال و وداع با پیکر ابومهدی المهندس گذشته و هرلحظه به شور و حرارت مردم در اعلام بیعت با سردار شهید افزوده می‌شود، عشایر عرب آبادان با در دست داشتن پرچم‌هایی از عشیره خود یزله کنان فریاد انتقال خون ابومهدی المهدی را سر می‌دهند.

آبادان تا کنون چنین جمعیتی را به خود ندیده است! تا چشم کار می‌کند، شور و حرارت مردمی است که برای وداع با مجاهد سر افراز اسلام، ابومهدی المهندس به خیابان‌ها آمده‌اند.

علما، فضلا، روحانیون و طلاب مدارس علمیه آبادان و خرمشهر در جای‌جای جمعیت فریاد خون‌خواهی از برادر شهیدشان را فریاد زده و میدان‌دار مردم شده‌اند.

عشایر عرب منطقه نیز در حالی که پرچم های طوایف عشایر را حمل می کردند یزله‌کنان فریاد انتقام از مسببان شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی و همراهان شهیدش را سر دادند.

آبادانی‌ها در تشییع شهید مقاومت سنگ تمام گذاشتند/خداحافظی مردم آبادان با ابومهدی‌

‌آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ابومهدی المهندس فرمانده شهید حشدالشعبی در آبادان برگزار شد.برنامه رسمی از زیارتگاه سید عباس در ایستگاه 12 آغاز شد که اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، مدافعان حرم و بسیجیان آغاز شد که جمع زبادی از مردم خوزستان در آن حضور داشتند.

این برنامه قرار بود ساعت 7:30 دقیقه صبح آغاز شود ولی به دلیل ازدحام جمعیت در مسیر فرودگاه بین المللی آبادان با تاخیر زیاد آغاز شد.

‌مردم آبادان، خرمشهر و نقاط دیگر خوزستان با سردادن شعارهایی نظیر الله اکبر، الله اکبر، لبیک یا حسین، لبیک یا علی، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و ملت فقط یک کلام انتقام انتقام سردادند.

ده ها هزار نفر از سراسر استان خوزستان از جمله از آبادان، خرمشهر، اروندکنار، چوئبده، مینوشهر، مینوحی، اهواز، هفتگل و کوت عبدالله در مراسم تشییع پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس شرکت کردند.

مردم آبادان به همراه اقشار مختلف مردم ایران پیکر شهید ابومهدی المهندس را تا بلوار شهید عارف کایدخورده و خرمشهر تشییع کردند.

برخی از مردم آبادان تا نزدیک مرز خرمشهر را پیاده پیمودند و این شهید مقاومت را بدرقه کردند.

چشم انتظاری مردم خرمشهر پایان یافت / ورود پیکر پاک ابومهدی به پایتخت دفاع مقدس‌

مردم خرمشهر که از ساعات اولیه بامداد امروز چشم انتظار در آغوش کشیدن ابومهدی بودند انتظارشان به سرآمد و شهید مقاومت را در بر گرفتند.‌

‌مردم دیار شهید علی منیعات با حضور در خیابان‌های شهر آماده استقبال از شهید ابومهدی المهندس شدند و محلات خود را برای استقبال از شهید مقاومت آب و جارو کردند.

در نقاط مختلف شهر خرمشهر موکب های حسینی توسط مردم برپا شده است و از عزاداران استقبال می‌کنند. نوای ملکوتی قرآن هم از نقاط مختلف خرمشهر به گوش می‌رسد.

هم اکنون تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ابومهدی در خرمشهر در حال برگزاری است و مردم خوزستان در کنار پیکر این شهید در حال سوگواری هستند.

خونخواهی حاج قاسم و یارانش پایان ندارد/ طنین شعار انتقام انتقام در خرمشهر‌

مردم خرمشهر نیز خواستار انتقام گرفتن از مسببان ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش شدند.مردم خرمشهر از ساعات اولیه بامداد امروز چشم انتظار در آغوش کشیدن پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس بودند.مردم دیار شهید علی منیعات با حضور در خیابان‌های شهر آماده استقبال از شهید ابومهدی المهندس شدند و محلات خود را برای استقبال از شهید مقاومت آب و جارو کردند.

در نقاط مختلف شهر خرمشهر موکب های حسینی توسط مردم برپا شده است و از عزاداران استقبال می‌کنند.نوای ملکوتی قرآن هم از نقاط مختلف خرمشهر به گوش می‌رسد.هم اکنون تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ابومهدی در خرمشهر در حال برگزاری است و مردم خوزستان در کنار پیکر این شهید در حال سوگواری هستند.

مردم نقاط مختلف کشور برای حضور در تشییع پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس به خرمشهر آمدند.پرچم حشدالشعبی عراق در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ابومهدی  المهندس از سوی مردم در خرمشهر به اهتزاز درآمد.

ده ها هزار نفر از مردم سراسر کشور در تشییع پیکر پاک شهید مقاومت در خرمشهر حضور یافتند.مردم در تشییع شهید ابومهدی المهندس پرچم عراق را نیز در دست داشتند و شعار وحدت سر دادند.مردم خرمشهر نیز خواستار انتقام گرفتن از مسببان ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش شدند.خرمشهری ها در تشییع پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس با شعارهایی نظیر انتقام انتقام حق مسلم ماست خواستار خونخواهی شهدای مقاومت شدند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار