تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۹۴۶۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:توسعه زیرساخت‌ها اساس پیشرفت استان است
 استاندار خوزستان گفت: توسعه زیرساخت ها اساس پیشرفت و توسعه همه جانبه در استان است واین موضوع باید در دستور کار مدیران باشد.

  غلامرضا شریعتی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی اندیمشک در سالن اجتماعات شهید قاسم زاده افزود:برای تحول در زیرساختها و توسعه طرحهای عمرانی در سطح استان تلاش های بسیار خوبی شده است . 
وی با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: درمدت  ۱۱ ماه یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید که یک رکورد در تاریخ استان است.
شریعتی گفت:در صورت تداوم این روند شاهد رسیدن زیرساخت های آموزش و پرورش استان  به استاندارد خواهیم بود.
وی افزود:در حوزه آموزش و پرورش باید زیرساخت ها همراه با برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های آموزشی و فرهنگی باشد و  شرایط آموزش و پرورش اندیمشک با اجرای طرح های مختلف در این بخش روند رو به جلویی داشته است.
وی در بخش دیگری از رفع مشکل اسناد مالکیت شهر آزادی خبر داد و افزود:این مشکل که سالیان سال دغدغه ساکنان این منطقه بود با تلاش فراوان حل شد.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان هم گفت:بیش از ۵۰۰ پروژه آموزشی شامل ۲هزار کلاس درس در استان در دست اجراست که تا بهمن ماه تعداد زیادی از آنها افتتاح می شود.
علی قربانی افزود: اعتبارات مدرسهسازی در استان بیش از سه برابر شده که  نسبت به سال‌های قبل رشد بسیار خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه پیگیر برچیده شدن مدارس سنگی هستیم ، اظهار داشت:در اندیمشک طی سه سال اخیر بیش از ۴۰ پروژه آموزشی افتتاح شد ضمن اینکه از محل اعتبارات نفت هم طرحهایی در حال اجراست.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هم با اشاره به کمک ۲ هزار میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز گفت: استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول کشور در شاخص جذب کمک خیرین مدرسه ساز شد.
کورش مودت افزود: مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان افتخار دارد به صورت  ۱۰۰ درصد نوآموزان پیش دبستانی در سراسر استان را پوشش دهد.
وی بیان کرد:پنج هزار و ۷۰۰ نفر بازمانده از تحصیل شناسایی شده که در استان بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ نفر تحت پوشش خدمات آموزشی و پرورشی قرار گرفتند که این افراد به دلایل مختلف از تحصیل بازمانده بودند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به خدمات این مجموعه خبر داد و گفت: یک کارگروه وزارتی با دستور مقام عالی وزارت تشکیل شده است که کیفیت بخشی به شاخص های استان را در سه بخش نیروی انسانی، فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی دنبال می کند. 
۶ پروژه بزرگ عمرانی در شهرستان اندیمشک عصر امروز با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین افتتاح یا کلنگ زنی شد.
طرح آب‌رسانی به شهرک امام‌رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال،پل تقاطع میدان بسیج (فاز پایانی ) با احتساب اعتبار کل پروژه بالغ بر  ۴۰۰ میلیارد ریال و کانون شهید رجایی با اعتبار هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.
همچنین افتتاح کانون شهید باهنر با اعتبار هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال و  سالن اجتماعات شهید قاسم‌زاده با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و نیز کلنگ زنی پل کوی نیرو با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های  برنامه‌های سفر استاندار خوزستان  به شهرستان‌اندیمشک بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار