تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۹۴۵۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل هلدینگ گروه ملی فولاد ایران / چگونه قطب فولادی اهواز متولی ۶ شرکت بزرگ شد؟
اداره امور ۶ شرکت از مجموعه شرکت‌های زیرپوشش بانک ملی ایران به گروه ملی صنعتی فولاد ایران که تا چند سال پیش از شرکت‌های دچار معضلات کارگری بود، واگذار شد.
  شرکت گروه ملی فولاد ایران از شرکت‌های بزرگ فولادی کشور است که در سالهای اخیر به سبب مشکلاتی که در مباحث مدیریتی و مالی آن خود دچار بحران های اقتصادی نیز شده بود.

پس از تغییر و تحول در اداره این شرکت بزرگ، کارگران امیدوار شدند و به سرکار خود برگشتند، گروه ملی فولاد نیز به چرخه تولید بازگشت و اکنون درحال فعالیت عادی است. این تغییر به گونه‌ای بود که اخیرا بانک ملی ایران، اداره امور 6 شرکت از مجموعه شرکت‌های زیرپوشش بانک ملی ایران به گروه ملی صنعتی فولاد ایران واگذار کرد.

حال با این اقدام، اداره امور شرکت‌های ایمن ترابر آریا، معدن شکافان تهران، ترچین طبخ ایرانیان، گروه صنعتی نمونه منصور گیلان، آب معدنی داماش گیلان و صنایع غذایی دریاچه گهر لرستان به یوسفی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران ابلاغ شد.

 با این تصمیم، گروه ملی به عنوان هلدینگ وظیفه سازماندهی، نظارت، راهبری و اداره امور مربوط به شرکت‌های ذکر شده را بر عهده خواهد داشت و می‌تواند علاوه بر حل گوشه‌ای از مشکلات این شرکت سایر شرکت‌های اضافه شده را نیز اداره کند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار