تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۹۴۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس آبادان کمبود میز و نیمکت ندارند
 مدیرآموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه هیچکدام از مدارس این شهرستان مشکل کمبود میز و نیمکت ندارند گفت: فیلم پخش شده در فضای مجازی از ۲ مدرسه میثاق و نور آبادان با موضوع کمبود میز و نیمکت در این مدارس صحت ندارد.

حبیب‌الله رمضانی اظهار داشت:طبق بررسی به عمل آمده ، در یکی از مدارس آبادان بنا به تصمیم مدیر مدرسه برای برگزاری کلاس فوق العاده از میز و نیمکت‌های یک کلاس درس به صورت موقت استفاده شده است. اما پس از برگزاری کلاس فوق العاده ، میز و نیمکت های خارج شده از کلاس مجددا به کلاس درس بازگردانده نمی شوند و دانش آموزان در نوبت بعدی در کلاس درس بدون نیمکت حاضر می‌شوند.

وی اظهار داشت:مدیر مدرسه پس از اطلاع از وضعیت کلاس درس مذکور اقدام به انتقال میز و نیمکت‌ها به کلاس می‌کند و روند آموزشی دانش‌آموزان در آن روز بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا می‌کند.

رمضانی از پیگیری قضایی فیلم پخش شده در فضای مجازی در این رابطه از سوی دادستانی آبادان خبر داد و گفت: فیلم مذکور از سوی والدین یکی از دانش آموزان ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است که لحظات اولیه کلاس درس بدون نیمکت را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا جمعیت دانش آموزی شهرستان آبادان ۶۳ هزار و ۸۲۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که برای تحصیل آنها ۳۶۲ آموزشگاه و سه هزار و ۲۲ معلم وجود دارد.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ممممم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
بسه بابا .چقدر دروغ و فریب.از وضعیت اسفناک کنونی استان خوزستان همه چیز مشخصه.فقط نمی دونم این همه رو از کجا آوردین
:
:
:
آخرین اخبار