تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۹۴۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایت پزشکانی که پای پیاده به یاری مردم شتافتند / تصاویر‌
خادمیاران علی بن الموسی الرضا(ع) در دزفول طنین کرامت این امام رئوف را در محروم‌ترین روستاهای شهرستان با شعار «خدمت و رافت» طنین انداز کردند.
با تشکیل کانون‌های خادمیاری گستره عظیمی از خدمت به نام امام رضا(ع) شکل گرفته است که در این راستا کانون مرکزی خادمیاری رضوی در شهرستان دزفول تشکیل شده است؛ خادمیاران این کانون با هر پست و مقام جایگاه اجتماعی که داشته باشند بی‌ریا کوله‌بار سفر می‌بندند و روستا به روستا مناطق محروم می‌روند و  خدمت‌رسانی می‌کنند.

در این باره خادمیاران علی بن الموسی رضا(ع) در دزفول با حضور در روستاهای محروم تپی، منطقه تخت اسففدریاری  و نیز سنگرکوه بخش شهیون دزفول به خدمات بهداشتی و درمانی، توزیع و اهدای نوشت افزار و سخت‌افزار و نیز لباس‌گرم بین دانش آموزان مدارس شهید عشیری، خلیج فارس و نیز پیروزی کردند.

کانون مرکزی خادمیاری رضوی شهرستان دزفول به دلیل همکاری و خدمت‌رسانی یکی از اهالی ساکن روستای سنگرکوه در ساخت مدرسه این روستا سفر مشهد مقدس به آنها اهدا کرد.

در ادامه تصاویر از اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خادمیارن امام رضا(ع) دکترصلواتی زاده، دکتربهاری پور و نیز دکترمحمودی را مشاهده می‌کنید.

مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
افرین به این پزشکامون و ...

این کارها خیلی انسانی و خوبه و باید بقیه یاد بگیرن و ادامه

داشته باشه نه نمایشی و یکبار برای همیشه

بلکه ادامه و ادامه ......
:
:
:
آخرین اخبار