تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۹۴۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه برکت اروند عنوان کرد:
۳۰ درصد از فضاهای آموزشی استان تخریبی هستند
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تخریبی بودن ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی در خوزستان، گفت: مهر ماه امسال ۸۶۰ کلاس درس به بهره برداری رسید و تا پایان سال جاری نیز بالغ بر ۵۰۰ کلاس درس جدید ساخته و به بهره برداری می رسد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، علی قربانی ظهر امروز  سه شنبه ۱۰ دی ماه ۹۸ در آیین افتتاحیه مدرسه ۹ کلاسه برکت در اروند کنار اظهار کرد: استان خوزستان دارای بیشترین حجم اعتبارات دولتی و مشارکتی در سطح کشور است به طوری که در شاخص جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز موفق به کسب رتبه اول کشوری شده است.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه شاخص فضاهای آموزشی در استان، خاطرنشان کرد: با هم افزایی های صورت گرفته مهرماه امسال ۸۶۰ کلاس درس جدید به مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان اضافه شد. هم چنین با برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر ۵۰۰ کلاس درس جدید تا پایان سال ۹۸ ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در ادامه با بیان اینکه ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی استان تخریبی هستند، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه ویژه وزارتی و در دستور کار قرار گرفتن ارتقای شاخص فضاهای آموزشی خوزستان امیداوریم شاهد مرتفع شدن بسیاری از چالش های این حوزه باشیم.


قربانی اضافه کرد: بنیاد برکت تاکنون کمک های شایانی به حوزه فضاهای آموزشی در استان خوزستان داشته است. تعهد این بنیاد برای نوسازی و بازسازی فضاهای آموزشی مناطق حاشیه شهر اهواز و همچنین شهر شعیبیه و نیز کمک به تکمیل ۴۰ کلاس درس در سال گذشته از اقدامات شایسته تقدیر این بنیاد در استان خوزستان است.

 وی در پایان گفت: پروژه ۹ کلاسه برکت در شهر اروند کنار نیز با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و با زیربنای ۱ هزار و ۱۱۰ مترمربع ساخته شده است. همچنین ساخت یک پروژه ۱۲ کلاسه دیگری در این منطقه در دستور کار قرار دارد که با برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

:
:
:
آخرین اخبار