تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۹۳۹۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«سوشا مکانی» از نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد
  دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از صعود این تیم به نیمه نهایی جام حذفی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

پس از برد شب گذشته نفت مسجدسلیمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و صعود این تیم به نیمه نهایی رقابت ها، مهدی تارتار سرمربی نفتی ها نزد هواداران رفت و با آنها رسما خداحافظی کرد تا حواشی جدیدی در این تیم ایجاد شود.

به دنبال این موضوع سوشا مکانی سنگربان آماده این روزهای نفت مسجدسلیمان، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از همه هواداران نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد.

در پست اینستاگرامی سوشا مکانی آمده است: " یک نیم‌ فصل با شما زندگی کردم و جز خوبی از شما چیزی ندیدم، برادر کوچک‌ترتان را بابت هر کمی و کاستی ببخشید، الان که از کنارتون می‌روم به جرات می‌توانم بگویم قلبم را پیشتان جا می‌گذارم. میدانم با این تیم زندگی می کنید پس قول بدهید تا آخرین روز به حمایت از بچه های با غیرت تیم ادامه دهید، تا عمر دارم محبت های قلب پاکتان را فراموش نمی کنم.  

نفتی های مسجدسلیمان در این فصل با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند اما با این وجود نتایج خیره کننده ای گرفتند و این موضوع استقبال پرشور هواداران نفتی را در ورزشگاه به همراه داشته است.

بی شک جدایی تارتار و مکانی، شوک بسیار سنگینی به تیم و هواداران وارد کرده و باید دید مسؤولان باشگاه و شهرستان در این خصوص چه اقدامی انجام می دهند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار