تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۹۳۴۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به زمان‌بندی کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور
  باشگاه نفت مسجدسلیمان به زمان‌بندی کنفرانس خبری سرمربی این تیم پیش از بازی با تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر معترض شد.

مهران حسنوند  ضمن ناراحتی از باشگاه تراکتورسازی و هیات فوتبال تبریز اظهار داشت: متاسفانه مسوولان  باشگاه تراکتورسازی بدون اینکه با تیم میهمان (نفت مسجدسلیمان) هماهنگ کنند کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربیان ۲ تیم را برگزار کردند و سرمربی تیم ما نتوانست در این نشست حاضر شود.

وی افزود: به جای اینکه هیات فوتبال و باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص زمان کنفرانس خبری با باشگاه نفت مسجدسیمان هماهنگی کنند تا با ساعت پرواز تیم همزمان نباشد متاسفانه بدون اطلاع ما کنفرانس خبری را ساعت ۱۴ امروز برگزار کردند که در نوع خود جالب توجه است. 

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: حتی آقای بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این موضوع ورود کرد تا زمان کنفرانس را تغییر دهند و ما بتوانیم در این نشست حاضر شویم اما وساطت او را قبول نکردند و از این بابت ما گله مند هستیم.

نفت مسجدسلیمان در بازی با تراکتورسازی ۲ غایب دارد

وی افزود: برای دیدار با تیم تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ عباس عسگری و حامد نورمحمدی به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم را همراهی کنند.

حسنوند با اشاره به اینکه برابر تراکتورسازی بازی سختی داریم گفت: ما به امید زنده ایم و تلاش می کنیم همچون بازی های گذشته عملکرد خوبی داشته و روند نتیجه گیری خود را ادامه دهیم.

نفتی ها در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در مکان ششم رده بندی قرار دارند. دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه در تبریز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار