تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۹۳۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیدیه میزبان لیگ برتر واترپلو کشور شد
 سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور روزهای پنجم و ششم دی امسال به میزبانی شهرستان امیدیه برگزار می‌شود.

داوود سلطانی افزود:بازیکنان تیم امیدیه به لحاظ روحی و جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم در مرحله سوم مسابقات بتوانیم نتایج ایده آلی کسب کنیم. در مرحله اول به دلیل ناهماهنگی بین بازیکنان، نتایج خوبی کسب نکردیم اما در مرحله دوم رقابت ها با روحیه بهتری برابر حریفان صف آرایی کرده و با وجود اینکه فشار بسیاری را تحمل کرده، توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه کسب موفقیت به غیر از تلاش و تمرین بسیار، میسر نمی شود گفت: پیش از برگزاری دور دوم رقابت ها در طول ۲۰ روز حدود ۴۵ جلسه تمرینی داشتند و در مواردی سه جلسه در روز تمرین می کردیم تا بتوانیم برابر حریفان نتایج دلخواهمان را کسب کنیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه در خصوص دستمزد بازیکنان تیمش گفت: معمولا روال کار در باشگاه ها به این صورت است که بازیکنان در نیم فصل پرداختی داشته باشند که امیدواریم این امر محقق شود اگرچه مشکلات وزارت نفت را درک می کنیم و امیدواریم که مسئولان در این زمینه سرعت عمل بهتری داشته باشند تا بازیکنانمان با روحیه بهتری کار را دنبال کنند.

وی ادامه داد: بودجه تیم ما نسبت به پارسال خیلی کمتر شده و این موضوع باعث شده تا در جذب بازیکن با مشکل روبه رو شویم از طرفی بازیکنان شرکتی تیم در دریافتی خود با محدودیت روبه رو بوده و این موضوع باعث بی انگیزگی آنها شده البته به همین دلیل ۲ نفر از آنها را از دست دادیم.

سلطانی ادامه داد: در عمل تیم نفت امیدیه با هشت بازیکن بزرگسال و چهار بازیکن جوان که تجربه بازی در لیگ را ندارند کار را ادامه می دهد و در این بین یکی ۲ بازیکن ما چون دریافتی ندارند ناآماده هستند. در کل ما شرایط را قبول کردیم و امیدوارم که در ادامه مسابقات نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در خصوص مسابقات این فصل گفت: سطح این دوره از مسابقات نسبت به مراحل گذشته خیلی بهتر است چرا که بازیکنان مطرح و سرشناس در سایر تیم ها پخش شده اند. ما در دور اول مسابقات نتیجه را به تیم های گچساران و رعد پدافند واگذار کردیم اما در دور دوم آنها را شکست دادیم و در مقابل تیم یزد که در انتهای جدول است به سختی برنده میدان شدیم. معتقدم نزدیکی بازی‌ها به حدی است که نمی توان نتایج مسابقات را پیش بینی کرد.

سرمربی تیم واترپلو نفت در خصوص میزبانی امیدیه از مرحله سوم رقابت ها گفت: میزبانی مسابقات از یک لحاظ خوب است چون بازیکنان ما با جو سالن آشنا هستند اما باید بدانیم که توقع تماشاگران از تیم ما کار را حساس تر می کند و این امر باعث می شود تا فشار روی بازیکنانمان بیشتر شود هرچند بازیکنان ما آنقدر با تجربه هستند که با دست پر از این مرحله عبور کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که در ادامه راه بازیکنی جذب تیم نفت امیدیه می شود یا خیر افزود:ما به لحاظ مالی زیرفشار هستیم وگرنه دوست داریم یک یا ۲ بازیکن جدید جذب کنیم. امیدوارم با تلاش مسئولان، شرایط بهتری برای بچه ها فراهم شود. برخی از بازیکنان ما هنوز پول پارسال خود را نگرفته اند و به لحاظ روحی زیرفشار هستند در صورتی که اگر حمایت شوند می توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سلطانی در خصوص عملکرد ورزشکاران خوزستان در این رشته گفت: شنا و واترپلو خوزستان همواره یک قطب در کشور بوده و حضور ورزشکاران خوزستان در تیم های ملی رده پایه بسیار پررنگ است. واترپلو خوزستان سرشار از جوانان مستعد است که آینده خوبی دارند به شرط اینکه تمریناتشان را جدی بگیرند. خوزستان در تیم های ملی پایه همیشه سه یا چهار نماینده دارد که به دلیل حمایت نکردن لازم، از تیم‌های بزرگسالان و جوانان فاصله می گیرند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار