تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۹۳۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران به مناسبت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان
از سوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان پیامی انتشار یافت.
پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان

 

از سوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان پیامی انتشار یافت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است: خداوند منّان را شاکرم که بار دیگر با حضور سازندگان، تولید کنندگان، مراکز دانش بنیان همسو با برنامه های سال رونق تولید شاهد برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری باشیم.

شرکت ملی حفاری ایران به عنوان بزرگترین شرکت حفاری چاه های نفت و گاز کشور و ارائه دهنده خدمات فنی، مهندسی مربوط در چهار دهه گذشته توانسته است اهداف و برنامه های صنعت نفت در زمینه تولید نفت و گاز را محقق سازد.

 این شرکت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل همواره کوشیده است تا  به عنوان حامی سازندگان و تولیدکنندگان داخلی رسالت خود را در ارتقاء و گسترش ساخت داخل و تولید محصول باکیفیت و قابل رقابت ایفا  و با توسعه توسعه اشتغالزایی  حاصل از این همکاری سهمی در رشد و تعالی کشور داشته باشد.

امروزه شاهد آن هستیم که در سایه الطاف خداوند و سعی وافر متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در تعامل با صنعتگران ایرانی این شرکت به عنوان الگوی موفق حمایت از ساخت داخل مطرح گردد و با ایفای نقشی پیشرو در ایجاد ارتباط دو سویه میان صنعت و مراکز دانش بنیان از طریق تلفیق علم و تجربه، موجبات توانمند سازی سازندگان و صنعتگران را فراهم آورد.

این شرکت انتظار دارد تا با توجه به سیاست های کلان کشور در زمینه رونق تولید داخل، سازندگان و صنعتگران داخلی در شرایط حسّاس کنونی و محدودیت های ایجاد شده بیش از پیش با هم افزایی، استاندارد سازی، کیفیت گرایی و قیمت رقابتی، تجاری سازی را  سرفصل برنامه های خود قرار دهند.

امید است برگزاری این رویداد اقتصادی زمینه ساز فرصتی طلایی برای مراکز دانش بنیان و سازندگان داخلی جهت تعامل، همکاری، همفکری، استفاده از تجارب گرانسنگ متخصصان، کارشناسان و تأمین نیاز صنایع به ویژه صنعت نفت کشور باشد.

ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت های سازنده تجهیزات صنعت نفت، فرصت را غنیمت شمرده نهایت قدردانی و سپاس خود را از تمامی دست اندرکاران و شرکت کنندگان در نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان ابراز می دارم.

آرزومندم با استعانت از پروردگار متعال و با اندیشه هایی نو به سوی آینده ای درخشان گام برداریم و همچنان در راه شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی پیشقدم باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار