تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۹۳۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان خوزستان در لیگ هندبال کشور ۲ برد و یک باخت کسب کردند
 رییس هیات هندبال خوزستان گفت: سومین هفته از رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور با ۲ برد و یک باخت برای نمایندگان خوزستان پیگیری شد.

سروش کجبافی اظهار داشت: هفته سوم رقابت های لیگ هندبال دسته یک کشور ۲۲ و ۲۳ آذرماه پیگیری شد که تیم هندبال نفت امیدیه با نتیجه ۳۸ بر ۲۳ از سد تیم هیات هندبال اهواز دیگر نماینده استان عبور کرد.

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: در این هفته از مسابقات تیم پرسپولیس بهبهان که شانس بالایی برای کسب قهرمانی دارد میهمان تیم هیات هندبال بوشهر بود که با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ پیروز میدان شد. این نماینده استان هفته گذشته برابر تیم نفت امیدیه به برتری رسید.

وی با بیان اینکه در این پیکارها سه نماینده از استان حضور داشته که شانس صعود به لیگ برتر را دارند افزود: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است که وجود سه نماینده از استان، نشان از اقتدار هندبال خوزستان در سطح کشور است. هر سه نماینده استان متشکل از بازیکنان کاملا بومی بوده که امیدواریم از آنها حمایت خوبی صورت گیرد.

کجبافی مهمترین مشکل هندبال خوزستان را نبود یک سالن اختصاصی و حامی مالی دانست و افزود: با وجود اینکه بازیکنان بسیاری از استان در تیم های ملی حضور دارند اما یک سالن اختصاصی در استان نداریم و این موضوع یک ضعف به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه هندبال خوزستان در بخش پایه ها حرف اول را در کشور می زند گفت: با برنامه ریزی که انجام دادیم بنا داریم هندبال را در کل استان گسترش داده و به بخش بانوان بیشتر توجه کنیم. در حال حاضر تیم بهمن بهبهان به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته یک کشور حضور دارد که به مرحله نهایی مسابقات صعود کرده است. 

رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به اینکه مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور به میزبانی اهواز برگزار می شود گفت: امیدواریم شاهد درخشش نماینده استان در این مرحله باشیم و بتواند جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند.  

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار