تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۲۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی زاده:عملکرد استانداری خوزستان خسارات زیادی وارد کرد
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد استانداری خوزستان، گفت: به شهرستان‌های خوزستان به علت عدم ثبات مدیریتی، آسیب بسیاری وارد شده است.
علی حسین حسین زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دزفول، اظهار کرد: خرمشهر از نظر ارتباطات بین الملل جایگاه خاص و ویژه ای در استان و کشور دارد که پس از جابجایی فرماندار سابق خرمشهر به دنبال شخصی با ارتباطات قوی در حوزه علوم سیاسی و بین الملل بودیم که در نهایت به محمد حیدری به عنوان انتخاب نهایی رسیدیم. 

حسین زاده افزود: فرمانداری ویژه شهرستان دزفول هم از نظر اقتصادی برای کشور ما حائز اهمیت می باشد و با جست و جو در نیروهای وزارت کشور و فعال در حوزه اقتصادی به انتخاب امید بن عباس رسیدیم.

معاون سیاسی استانداری خوزستان در خصوص انتخابات بیان داشت: از مولفه های مهم اقتدار جمهوری اسلامی، حاکمیت مردم سالاری دینی است که مقبولیت و مشروعیت بخش عمده ای از این اقتدار است و با مشارکت مردم در تصمیم گیری ها به‌دست آمده است.

وی گفت: کشور ایران در این چهار دهه افتخار به تصویر کشیدین مقبولیت و مشروعیت خود را با حضور مردم در صحنه به خوبی نشان داده است، پس باید در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی مردم را ارتقاء دهیم.

عملکرد استانداری خوزستان خسارات زیادی وارد کرد

عباس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد شایسته محمد حیدری در طی یک سال خدمت خود در فرمانداری شهرستان دزفول، اظهار داشت: عدم ثبات مدیریتی در استان خوزستان به عملکرد استانداری خوزستان برمی‌گردد.

وی ادامه داد:درصورتی که استان خوزستان حق مدیریت بهتر را دارد اما مدت هاست که با این عملکرد حدود ۱۲ شهرستان را درگیر بی ثباتی نموده است و این مسئله خسارات زیادی را به تمام استان و عملکرد آن وارد می‌کند.

 پاپی زاده گفت: ظرفیت های جوان و کارآمدی در دزفول برای سمت فرماندار وجود دارد اما جای سوال دارد که با وجود مشورت استانداری با سیاسیون دزفول چرا از آنان استفاده نمی شود.

وی به مسائل پیش آماده در خصوص تابلو شهرستان دزفول اذعان کرد: در شورای تامین استانداری مصوب شد که تابلو دزفول در محل سابق خود نصب شود اما این سوال مطرح است که چرا پس از گذشت ۳ماه از این مصوبه، هنوز اقدامی برای نصب آن صورت نگرفته؟ پیگیری مطالبات، حق بارز مردم است؛ پس باید تمامی جریانات برای آن ها شفاف سازی شود. 

بنا بر این گزارش، در این مراسم از زحمات محمد حیدری فرماندار سابق تقدیر به عمل آمد و امید بن عباس به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار