تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۹۲۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
1248 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان بسته شده است

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: بهبود فضای کسب و کار در شهرکهای صنعتی از اولویت های کاری این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "اخلاق محمدیان"در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز ضمن تقدیر از عملکرد خوب شرکت خدماتی این شهرک، هدف از برگزاری این نشست را بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اهواز 437 هکتار زمین صنعتی در 5 شهرک و 2 ناحیه صنعتی وجود دارد اظهار داشت: تا کنون 1248 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در این شهرکها و نواحی صنعتی بسته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار در شهرکهای صنعتی از اولویت های کاری این شرکت است گفت: در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز 256 قرارداد واگذاری زمین بسته شده است که از این تعداد 166 واحد به بهره برداری رسیده و 132 واحد صنعتی با اشتغال 2 هزار و 300 نفر هم اکنون فعال می باشند.

محمدیان اظهار داشت: در طی 5 ساله گذشته به منظور بهسازی فضای کسب و کار بیش از 100 میلیارد ریال در این شهرک در قالب پروژه های عمرانی هزینه شده است.

در ادامه مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره 3 اهواز و جمعی از صنعتگران این شهرک که در جلسه حضور داشتند به بیان مسائل خود پرداختند .

:
:
:
آخرین اخبار