تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۲۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با دستور و حمایت وزیر نفت انجام شد؛
اجرای بیش از ۴۰۰ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفتخیزجنوب
 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: طی ۲ سال اخیر بیش از ۴۰۰ پروژه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی با تأکید و حمایت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حوزه عملیات این شرکت انجام گرفته و یا در دست اجراست.

مهندس احمد محمدی اظهار داشت: احداث ۳۱۰ پروژه آبرسانی روستایی، ۳۲ مورد پل سازی، احداث ۳۰ باب مدرسه، احداث ۲۰ باب مسجد، ۱۰ مجتمع فرهنگی ورزشی، ۶ مورد برق رسانی و تکمیل موزه گنجینه‌های نفت مسجدسلیمان با ۱۳۶ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین اجرای پروژه‌های راهسازی در اطراف اهواز، حمیدیه باوی و کارون با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، اختصاص بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به منظور اصلاح شبکه دفع فاضلاب مناطق پیرامونی کلانشهر اهواز به دستور وزیر نفت که بخشی از آن هزینه شده و بخش دیگری آن نیز در آینده ای نزدیک تخصیص داده می‌شود، از دیگر طرح‌های عمرانی عام المنفعه مناطق نفتخیزجنوب در محیط پیرامونی اطراف تاسیسات نفتی است.

محمدی تصریح کرد: همچنین ۲ پروژه راهسازی جاده مواصلاتی ایذه - مسجدسلیمان - هفتکل و پروژه راهسازی امیدیه - جایزان - آغاجاری که با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست اجراست، از دیگر اقدامات این شرکت در راستای محرومیت زدایی و آبادانی است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام و تکمیلی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیزجنوب اشاره کرد و گفت: طی ۲ سال اخیر ۲۲۹ پروژه عام المنفعه نیز توسط شرکت ملی نفت ایران در استان خوزستان در قالب طرح‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه سازی و خدماتی با اعتباری معادل ۴ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال هزینه شده است و همچنین ۵۶۴ پروژه عام المنفعه نیز با اعتبار افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در دست اجراست.
:
:
:
آخرین اخبار