تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۹۲۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از شبکه روشنایی شهرکهای صنعتی ماهشهر و بندر امام
معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: عملیات احداث شبکه روشنایی شهرک های صنعتی بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) به پایان رسید.
 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "شهاب اسدی" اظهار داشت: عملیات احداث شبکه های روشنایی شهرک صنعتی بندر ماهشهر با اعتبار 18 میلیارد ریال و به طول 6 کیلومتر و شهرک صنعتی بندر امام خمینی (ره) با اعتبار 9 میلیارد ریال و طول 3 کیلومتر به پایان رسید و این پروژه های عمرانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در این پروژه ها از چراغ های LEDبا بهره نوری 21 هزار وات برلومن استفاده شده است که نسبت به سایر چراغ ها مصرف کمتر و طول عمر بیشتری دارند.

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بیان داشت: اجرای پروژه های عمرانی، در راستای تکمیل زیرساخت ها در شهرکها و نواحی صنعتی انجام می شود و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و اشتغال را در خوزستان فراهم می کند تا با استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی، شاهد افزایش تولید و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

اسدی ادامه داد: تعریض، جدول گذاری، اصلاح خیابان ورودی و اصلی و جمع آوری آب های سطحی شهرک صنعتی ماهشهر از پروژه های دیگر در دست اجرا در این شهرک می باشد که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

وی گفت: عملیات احداث شبکه مخابرات به روش فیبر نوری (FTTH)در شهرکهای صنعتی بندرامام و ماهشهر نیز از دیگر پروژه های در حال اجرا است که با اعتبار 11 میلیارد ریال تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.

اسدی افزود:هزینه احداث شبکه بر اساس ساختار فیبر نوری با توجه به بالا رفتن قیمت شبکه های مسی به صرفه تر بوده و همچنین از این نوع شبکه ها بدلیل قابلیت انتقال حجم بالایاطلاعاتمی توان از خدمات ارزش افزوده بسیاری جهت اهداف مورد نظر در شهرکهای صنعتی استفاده نمود.

:
:
:
آخرین اخبار