تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۹۲۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام فهرست قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند تا پایان نوامبر ۲۰۱۹
بنچمارک معتبر AnTuTu فهرستی از مدل‌های پرچمدار و میان‌رده برتر سال ۲۰۱۹ تا پایان ماه نوامبر ارائه داد که حضور گسترده مدل‌های چینی در آن قابل توجه است.
 بنچمارک معتبر AnTuTu که به عنوان یکی از اصل مراجع برای شناسایی و مقایسه قدرت و بازدهی تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود، با پایان یافتن ماه نوامبر، فهرستی از برترین مدل‌های سال تا پایان این ماه را ارائه داده است. این فهرست در دو بخش به تلفن‌های هوشمند پرچمدار و میان‌رده ارائه شده و بر اساس آخرین بروزرسانی‌ها و عملکرد مدل‌های موجود در بازار از ابتدا تا پایان ماه نوامبر است. تغییر رتبه برخی تلفن‌های هوشمند در این فهرست به دلیل بروزرسانی‌های جدید منتشر شده برای این مدل‌ها است که جایگاه آن‌ها را افزایش یا کاهش داده است، همچنین مدل‌های جدید معرفی شده نیز در صورت ارائه عملکرد قابل قبول در این فهرست آورده شده‌اند.

برترین پرچمداران ماه نوامبر

در قسمت پرچمداران گوشی ایسوس ROG Phone II به صدر جدول رسید و در ادامه دو مدل وان‌پلاس 7T و 7T Pro قرار گرفته‌اند. پرچمدار جدید شرکت رلمی یعنی مدل X2 Pro در رده چهارم این فهرست قرار دارد. بار دیگر دو پرچمدار وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو در جایگاه‌های بعدی دیده می‌شوند و در ادامه دو مدل از شیائومی و ایسوس قرار دارند. نکته قابل توجه عملکرد ضعیف پرچمداران سامسونگ با پردازنده سری اکسینوس است که در میان تمام پرچمداران رتبه بهتر از ۹ و ۱۰ را دریافت نکردند. البته عملکرد این مدل‌ها با پیکرده‌بندی درج شده به دست آمده و شاید با پیکره‌بندی‌های دیگر، عملکرد آن‌ها نیز متفاوت باشد.

اعلام فهرست قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند تا پایان نوامبر 2019

برترین مدل‌های میان‌رده ماه نوامبر

در بخش میان‌رده‌ها گوشی شیائومی نوع 8 پرو با پردازنده Helio G90T عملکردی عالی داشته و به عنوان برترین مدل  شناخته می‌شود، پردازنده Helio ساخت شرکت مدیاتک توانسته توجهات زیادی به خود جلب کند و شاید از این پس تولیدات این شرکت تایوانی را بیش از گذشته در گوشی‌های میان‌رده قدرتمند ببینیم. مدل اوپو Reno2 نیز به لطف تراشه گرافیکی سریع‌تر و پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ توانست دو مدل شیائومی می 9T و سامسونگ گلکسی A80 را پشت‌سر بگذارد. در ادامه این جدول نیز تنها مدل‌های شرکت رلمی، شیائومی و در نهایت، مدل کمتر شناخته شده وی‌اسمارت محصول شرکت چینی Vernee دیده می‌شود که تماما از پردازنده‌های اسنپدراگون بهره می‌برند.

اعلام فهرست قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند تا پایان نوامبر 2019

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار