تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۹۲۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چمران: تقویت روحیه استکبار ستیزی از ضرورت‌های جامعه اسلامی است
 عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ( جمنا )گفت: تقویت روحیه استکبار ستیزی از ضرورت‌های جامعه اسلامی برای حفظ آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) است.

مهدی چمران  در محل دانشگاه شهید چمران اهواز با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت : شهادت سه  دانشجوی انقلابی یک حرکت ضد آمریکایی بود که گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا کمترین کاری است که می توان برای ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا انجام دهیم .

وی افزود: تداوم راه این شهدا از رسالت هایی است که بر دوش دانشجویان است و آن ها نیز باید با تفکر انقلابی و ضد آمریکایی این مسیر را ادامه دهند .

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: روحیه آمریکا ستیزی و استکبار ستیزی باید در جامعه ما بخصوص در سطح دانشگاه ها حفظ شود .

وی تصریح کرد: اگرچه دشمن سال ها در تلاش بوده تا تفکر انقلابی دانشجویان ما را تغیر دهد اما گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای دانشجو پیام کوبنده ای به دشمن است تا بداند که نمی تواند در مسیر استکبار ستیزی سنگ اندازی کند .

حضور حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز است 

چمران همچنین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه امسال تاکید کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس سرنوشت کشور را رقم می زنند و امید است امسال نیز شاهد برگزاری یک انتخابات گسترده و پرشور باشیم تا بار دیگر پیام اتحاد ، همدلی و روحیه استکبار ستیزی خود را به دشمنان مخابره کنیم .

مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب روز سه شنبه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز حضور یافت و پس از آن با حضور در گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس در این دانشگاه نسبت به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کرد .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار