تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۹۲۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسجدسلیمان میزبان رقابت‌های گلف کشوری شد
 دبیر هیات گلف خوزستان از برگزاری رقابت های گلف دسته یک کشور به میزبانی مسجدسلیمان خبر داد و گفت: خوزستان با سه تیم در مسابقات شرکت می کند.

منوچهر نصیری اظهار داشت: این رقابت ها از روز ۲۷ تا ۲۹ آذرماه با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور برگزار می شود که در نهایت سه تیم برتر رقابت‌ها جواز حضور در لیگ برتر را دریافت می‌کنند.

وی گفت: پیش از این قرار بود که رقابت ها در اهواز برگزار شود اما به دلیل بارندگیهای اخیر و نامناسب بودن زمین، برگزاری مسابقات با چند روز تاخیر به مسجدسلیمان واگذار شد.

دبیر هیات گلف گفت: هیات گلف هندیجان، منطقه آزاد اروند، هیات گلف خرمشهر، هیات گلف اصفهان (۲ تیم)، هیات گلف تهران (سه تیم)، هیات گلف لرستان، هیات گلف سیستان و بلوچستان، هیات گلف شهرکرد و هیات گلف کرمان تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت ها و صعود به لیگ برتر برخوردار هستند گفت: در انتهای این مسابقات قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور انجام می شود.

نصیری گفت: تیم های ملی حفاری، تاراز مسجدسلیمان و نفت مسجدسلیمان سه نماینده استان در رقابت های لیگ برتر هستند که امیدواریم به تعداد آنها اضافه شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار