تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۹۲۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امنیت و آرامش ثمره خون شهدای مدافع حرم
 هماهنگ کننده و ارشد عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان گفت: امنیت و آسایش امروز ایران مرهون فداکاری‌ها و مجاهدت مدافعان حرم و شهدا است.

حجت الاسلام محمد خاکی دوشنبه شب در یادواره شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای ایران اسلامی افزود: شهدای مدافع حرم برای حفظ امنیت جامعه هزاران کیلومتر دورتر از میهن اسلامی به شهادت رسیدند تا دشمن نتواند به مرزهای ایران نزدیک شود.

هماهنگ کننده و ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در خوزستان  به اغتشاشات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: صاحب این نظام، مردم هستند و حق داشتند که اعتراض خود را قانونی مطرح کنند، اما این مطالبات در مدت کوتاهی به خرابکاری، تخریب و ضربه زدن به زیرساخت‌های کشور تبدیل شد.

وی افزود: اغتشاشگران در یک حرکت هماهنگ اقدام به تخریب و خرابکاری مراکز و اماکن عمومی زدند، گویا این نقشه در نقاط مختلف کپی‌ برداری شده بود.

حجت الاسلام خاکی ادامه داد: یک عده ممکن بود به حق اعتراض کنند و به حق مطالباتی داشته باشند اما بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که بیان کردند پشت این تحرکات یک توطئه است، خود را کنار کشیدند ولی برخی هنوز بیدار نشده اند.

هماهنگ کننده و ارشد عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری پدافند در بیانات خود این توطئه را پیش بینی کرده بودند و فرمودند آماده فتنه باشید.

وی افزود: نیروهای نفوذی درداخل نهادهای امنیتی و ارتش سوریه مدام آتش فتنه را شعله‌ور کردند و در جایی همه فکر کردند سوریه در چند ماه سقوط خواهد کرد.

حجت الاسلام خاکی اظهارداشت: خیلی از دشمنان از ذوق‌زدگی چهره حقیقی خود را سریع نشان دادند؛ وقتی دیدند یک تفکری وارد صحنه شد که می‌تواند سوریه را درمقابل آشوب‌ها حفظ کند فشارها و تهدیدها را بیشتر کردند.

وی افزود: جوانان با ایمان، با اراده، فهیم و بصیر ایران اسلامی و بچه‌های ناب علوی پاکستان، عراق و افغانستان وارد عمل شدند و از سوریه و حرم اهل بیت دفاع کردند.

هماهنگ کننده و ارشد عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان گفت: در حوادث اخیر ایران، اگر مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود وضعیتی بدتر از سوریه داشتیم.

سید مجتبی ابوالقاسمی از شاعران و محبان اهل بیت(ع) دومین شهید مدافع حرم دزفول است که در سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار