تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۹۲۸۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند تحویل مسکن مهر دشت آزادگان، هر روز بی جان تر از گذشته می‌شود
عضو هیئت مدیره مسکن مهر دشت آزادگان گفت: دلیل تحویل ندادن منازل مسکن مهر، عدم تسویه حساب از طرف مردم، اختلافات مالی تعاونی‌ها و عدم همکاری برخی سازمان‌های مرتبط برای تکمیل پروژه‌ها است.
  توفیق طرفی عضو هیئت مدیره مسکن مهر دشت آزادگان، درباره علت تأخیر زمان تحویل منازل مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: دلیل تحویل ندادن منازل مسکن مهر، عدم تسویه حساب از طرف مردم، اختلافات مالی تعاونی‌ها و عدم همکاری برخی سازمان‌های مرتبط برای تکمیل پروژه‌ها است.

وی افزود: از بین 13 تعاونی که موظف به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر بودند، 8 تعاونی تقریبا کارشان را به اتمام رسانده‌اند و 5 تعاونی ساختمان‌هایی که زیر نظرشان بوده را در حد پی ریزی رها کرده‌اند.

طرفی بیان کرد: دلیل عدم فعالیت این 5 تعاونی وجود اختلاف بین پیمانکار جدید، اداره مسکن و شهرسازی دشت آزادگان و پیمانکارهای سابق حول موضوع عدم تکمیل پروژه‌ها به میزان تعهد شده توسط پیمانکاران قبلی به نسبت مبلغ دریافتی از طرف آنها است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های انجام شده درباره این موضوعات به سرانجام نمی‌رسد، گفت: این موضوع به شکلی است که درخواست‌های ما از راه و شهرسازی برای حل شدن این اختلافات به نتیجه‌ای نمی‌رسد و می‌گویند که در آن زمان کارشناس تعیین کرده به این مقدار پول برای این افراد از طریق بانک آزاد شود.

عضو هیئت مدیره مسکن مهر دشت آزادگان افزود: نتیجه این بلاتکلیفی  تعطیل شدن پروژه‌های مسکن مهر توسط مدیران تعاونی‌های مذکور شده است.

وی با اشاره به عدم تسویه حساب متقاضیان مسکن مهر اظهار کرد: با این حال به متقاضیان این امکان داده شده که اگر می‌خواهند تغیری در خانه‌های خودشان ایجاد کنند را انجام دهند.

طرفی عنوان کرد:دلیل دیگر برای تکمیل نشدن منازل مسکن مهر، مشکلات موجود در رابطه با تخصیص ندادن اشتراکات برق، آب و گاز توسط سازمان‌های مربوطه است که چندین سال است پیگیر حل مشکلات مربوطه هستیم ولی به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار