تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۹۲۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش دو برابری نظارت بر بازار داروی خوزستان
معاون سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به شرایطی که اکنون با آن مواجه هستیم، میزان نظارت در زمینه غذا و دارو را به دو برابر افزایش داده‌ایم تا بتوانیم کنترل کیفیت و قیمت را به نحو احسن انجام دهیم.
  معاون سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد هرگونه افزایش قیمت واکسن آنفلوآنزا اظهار کرد: این شایعه ای که نسبت به افزایش قیمت داروی آنفلوانزا در خوزستان به‌وجود آمده صحت ندارد و گفته می‌شود این افزایش قیمت مربوط به یک استان دیگر است که البته ما از صحت این ادعا هم مطلع نیستیم.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت واکسن آنلوانزا در خوزستان رخ نداده است، گفت: قیمت داروها به شکل سراسری تعیین می‌شود و افزایش قیمت به شکل رسمی و مستقل در استان ممکن نیست.

برزگر عنوان کرد: با توجه به شرایطی که اکنون با آن مواجه هستیم، میزان نظارت در زمینه غذا و دارو را به دو برابر افزایش داده‌ایم تا بتوانیم کنترل کیفیت و قیمت را به نحو احسن انجام دهیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در کنار نظارت سازمانی که ما انجام می دهیم، مهمترین ناظران ما مردم هستند که می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق شماره 190 به ما اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنیم و زمینه را برای خدمت رسانی بهتر آماده کنیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار