تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۹۲۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات است
 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی، گفت: کادر سازی و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی تنها راه‌حل برون رفت از مشکلات کشور است.

  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ظهر امروز یکشنبه در دیدار با نمایندگان خوزستانی مجلس شورای دانش آموزی کشور و جمعی از نمایندگان مجمع دانش آموزی خوزستان اظهار کرد: یکی از راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است؛ مقوله کادر سازی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و آموزش و پرورش با داشتن ظرفیت‌های گسترده‌ی فرهنگی می تواند نقش مهمی در تحقق این راهبرد ایفا کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش تشکل‌های دانش آموزی در تربیت دانش آموزان تراز انقلاب؛ عنوان کرد: تربیت نیروی‌های انقلابی و ارزشی باید از سازمان دانش آموزی آغاز شود و باید از همه ظرفیت‌های موجود در راستای تقویت سازمان دانش آموزی و تحقق این هدف استفاده خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در عین حال با اظهار اینکه تربیت نیروی انسانی باید از دوره ابتدایی آغاز شود، گفت: تجربه نشان داده است که از سنین کودکی آموزش‌ها بسیار اثربخش و سازنده است و بر همین اساس فرآیند تربیت نیروی انسانی و کادر سازی بر مدار آموزه‌های انقلابی باید از دوره ابتدایی آغاز شود.

موسوی فرد در پایان یادآور شد: بی‌شک تنها راه مرتفع شدن مشکلات کنونی کشور گام برداشتن در مسیر تربیت نیروی‌های تراز انقلاب اسلامی و بسترسازی برای رشد فکری و عملکردی این افراد است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار