تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ناجا در حوادث اخیر در تراز یک پلیس انقلابی ظاهرشد
 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نیروهای ناجا در فتنه اخیر برای برقراری نظم و امنیت در تراز یک پلیس انقلابی عمل کرد و در این قامت برازنده قرار گرفت.

 حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد روز یکشنبه در نشست با فرماندهی انتظامی خوزستان در اهواز اظهار داشت: حفظ امنیت پایدار کشور از رسالت های ناجا بوده و تاکنون در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته و شایسته تقدیر است.

وی افزود: برقراری امنیت یکی از شاخص‌های مهم هر کشور است که ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رشادتهای دستگاههای امنیتی تاکنون تمامی توطئه‌های دشمن علیه امنیت کشور را خنثی کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه مانند شمعی که اطراف خود را روشن نگه می دارد ، می سوزند و تلاش می کنند.

وی تصریح کرد : نیروهای تلاشگر ناجا برای برقراری آرامش در جامعه از جان خود می‌گذرند و این رشادت ها هیچگاه از ذهن جامعه پاک نخواهد شد،  نیروی انتظامی درحوادث اخیر نیز توانست در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی عملکرد قابل قبولی داشته باشد .

حجت الاسلام موسوی‌فرد اظهار داشت: استاندار خوزستان، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش در یک مجموعه در کنار یکدیگر در هر موقعیتی نظیر سیل و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ‌خوزستان گفت افزود: ناجا در اربعین امسال نیز خدمات ارزنده‌ای را در۲ مرز شلمچه و چذابه به زائران ارائه داد که شایسته تقدیر است.

در پایان این نشست نماینده ولی فقیه در خوزستان به نمایندگی از ائمه جمعه استان لوح سپاسی برای تقدیر از عملکرد ناجا در استان به سردار عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان اهدا کرد.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان اهواز به همراه ائمه جمعه شهرستان‌های خوزستان و رئیس کل دادگستری استان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان برای کنترل اغتشاشات اخیر از نیروهای ناجا تقدیر کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار