تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۹۲۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشریح وضعیت تیم فوتسال ملی حفاری از زبان سرمربی جدید این تیم
 سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری معتقد است که روند تیمش روز به روز بهتر شده و بازیکنان برای صعود به مرحله پلی‌آف متحد و یک‌دل شده‌اند.

کیاوش علاسوند اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه داشتم، وظیفه خود دانستم به این تیم که سال‌ها در آن فعالیت داشتم، کمک کنم.

وی که روز گذشته پس از جدایی یعقوب مراقی، هدایت تیم لیگ برتری ملی حفاری را بر عهده گرفت در خصوص وضعیت تیمش گفت: با توجه به اینکه ۶ هفته به پایان مسابقات دور اول لیگ باقی مانده، تلاش می‌کنیم به کمک بازیکنان و کادر فنی، اوضاع تیم را سر و سامان دهیم و با کسب نتایج ایده‌آل شرایطمان را در جدول بهبود دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری ادامه داد: اولویتمان رسید به مرحله پلی‌آف است و سعی می‌کنیم از بازی‌های باقی مانده نهایت امتیاز را کسب کرده و جایگاه خوبی در دور اول مسابقات دست و پا کنیم تا در مرحله پلی‌آف بازی آسانتری داشته باشیم.

وی در خصوص کناره‌گیری‌اش از تیم ملی حفاری در فصل گذشته رقابت‌ها گفت: با توجه با اختلاف نظری که سال گذشته با مدیریت باشگاه داشتم تصمیم به جدایی گرفتم تا به تیم لطمه بیشتری وارد نشود. بی‌شک ثبات مربیان منجر به موفقیت تیم‌ها می‌شود و عملکرد تیم ملی حفاری در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که هرگاه یک مربی چند سال در تیم فعالیت داشته باشد نتایجی مثبت و قابل قبول کسب می‌کند.

علاسوند ادامه داد: ما در این فصل بازیکنان جوان و مستعدی داریم که تاکنون عملکرد خوبی داشته و با وجود تجربه کمی که دارند بازی های درخشانی به نمایش گذاشتند منتها قدری در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه هستند که باید در تمرینات این ضعف را برطرف کنیم. قطعا بازیکنان جوانمان در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند و می توانند برای فوتسال کشور موثر واقع شوند.  

وی با بیان اینکه سیاست گذاری باشگاه ملی حفاری استفاده از بازیکنان بومی و جوان در تیم است گفت: هر ساله بین ۲ تا چهار بازیکن ما به دلیل پیشنهادات بهتر از تیم ما جدا شده و این موضوع برای ما طبیعی است. بازیکنان جوان ما وقتی به رده بزررگسال می رسند قطعا انگیزه مالی آن ها بیشتر می شود و رقم پیشنهادی تیم های دیگر آنها را وسوسه میکند. البته باید کاری کنیم که این اتفاق کمتر در تیم ما رخ دهد و بازیکنانمان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در خصوص بازی آینده تیمش مقابل مس سونگون صدرنشین رقابت ها گفت: همیشه در برابر تیم های بزرگ انگیزه داریم و پیروزی برابر آنها لذت‌بخش است. بازیکنان ما به خوبی از شرایط تیم آگاه بوده و برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ وارد میدان می شوند. ما از امتیاز خانگی بهره می بریم و امیدواریم هواداران بیش از پیش ما را حمایت کنند.

وی ادامه داد: همیشه از چالش های بزرگ استقبال کردم و معتقدم بازیهای بزرگ با بازیکنان و کادر فنی انگیزه بیشتری می دهد. برای من اتفاق خوب و جالبی است که در اولین حضورم به مصاف تیم صدرنشین برویم و بتوانیم یک بازی با کیفیت ارائه دهیم.

علاسوند در پاسخ به این پرسش که آیاد قصد دارد در ادامه مسابقات بازیکنی جذب کند گفت: لیست تیممان پر بوده و متاسفانه دیگر نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم اما سعی می کنیم از تمام داشته های بهترین بهره را ببریم.

تیم فوتسال ملی حفاری سابقه کسب مقام دوم و سوم در لیگ برتر فوتسال کشور را در کارنامه دارد و از اولین سال برگزاری رقابت های لیگ برتر به عنوان نماینده استان در مسابقات حاضر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار