تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۹۲۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محرومیت ۲ تیم فوتبال خوزستانی از پنجره نقل و انتقالات
  ۲ تیم فوتبال خوزستانی حاضر در رقابت‌های کشوری از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم شدند.

 با اعلام فدراسیون فوتبال، یازده تیم ایرانی از جمله تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال اهواز تا اطلاع ثانوی از ثبت قرارداد با بازیکنان جدید محروم شدند.

تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال اهواز که به ترتیب در لیگ های دسته اول و سوم فوتبال کشور حضور دارند به دلیل بدهی‌هایی که به بازیکنان سابقشان دارند تا اطلاع ثانوی در نقل و انتقالات زمستانی حق ثبت قرارداد بازیکن جدید را ندارند مگر اینکه از کمیته‌ انضباطی فوتبال مجوز لازم را دریافت کنند.

دستور موقت صادره، بلافاصله قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۲ روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ یک از اول دی ماه آغاز و تا روز ۲۸ همین ماه ادامه خواهد داشت. همچنین نقل و انتقالات لیگ دسته سه از ۱۰ آذر شروع شده و تا ۲۶ این ماه ادامه دارد.

تیم استقلال خوزستان که فصل ۹۵ - ۹۴ قهرمان لیگ برتر شد، با گذشت ۱۶ هفته از مسابقات لیگ یک فوتبال کشور اکنون با کسب ۱۵ امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی قرار دارد.

همچنین تیم استقلال اهواز که ریشهدارترین تیم استان خوزستان به شمار می رود در مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و به مرحله بعد صعود کرد.

آبی های اهواز در مرحله دوم لیگ سه با تیم‌های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، استقلال شوش، تام مرادی کهگیلویه، خلیج فارس میناب، آذر آب اراک، یزد لوله، شاهین بندر عامری بوشهر و پویندگان مرودشت همگروه هستند.

تیم استقلال اهواز سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور را داشته و بازیکنان بسیاری به تیم های ملی فوتبال کشورمان تقدیم کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار