تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۹۲۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عدم تعیین فرماندار برای خرمشهر توسط استاندار به هیچ وجه پذیرفته نیست
امام جمعه خرمشهر گفت: تاخیر در تعیین فرماندار برای خرمشهر از سوی استاندار خوزستان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
 حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به عدم انتخاب فرماندار توسط استاندار خوزستان برای خرمشهر، اظهار کرد: ۸ آبان‌ماه فرماندار خرمشهر به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با حفظ سمت منصوب شد و اکنون بیش از یک ماه است که برای خرمشهر فرمانداری انتخاب نشده است.

وی افزود: عملا ما در شهرستان خرمشهر فرمانداری نداریم، معاونین کارها را انجام می‌دهند اما این کفایت نمی‌کند، ما در این شهر نه فرماندار و نه سرپرست داریم.

امام جمعه خرمشهر گفت: خطاب من به استاندار خوزستان است، آقای استاندار آیا در شأن مردم خرمشهر است که بیش از یک ماه فرماندار نداشته باشند؟ آیا در این پروسه ثبت‌نام کاندیدا برای انتخابات مجلس عدم حضور فرماندار به مصلحت است؟

عادلپور عنوان کرد: بنده خواستم در هفته قبل این مطلب را تذکر دهم اما به ما خبر دادند که شنبه قرار است فرماندار جدید خرمشهر معارفه شود اما بعد لغو شد، تاخیر در تعیین فرماندار برای خرمشهر از سوی استاندار خوزستان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی همچنین با اشاره به عدم وجود خط واحد و ضعف در خدمت‌رسانی در این حوزه، اظهار کرد: خرمشهر بیش از ۱۸۰ هزار شهروند ندارد و ضعف در ناوگان اتوبوسرانی یک معضل است، استاندار، فرماندار، شهردار، شورای شهر، منطقه آزاد اروند و نماینده وظیفه دارند که این مشکل را حل کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: با توجه به گرانی و فقر موجود در شهرستان باید مسئله خط واحد حل و رفع شود و این مسئله مهمی است که دستگاه‌های مربوطه باید به آن ورود کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار