تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۹۲۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش:
نمایندگان مجلس باید خود را برای نظام و ملت هزینه کنند
 امام جمعه شوش با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید خود را برای نظام و ملت هزینه کنند.

 حجت الاسلام سیدمحمدامام درخطبه های نمازجمعه این هفته شوش افزود: مردم باید نسبت به انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی آگاه باشند.
وی با اشاره به ایام ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، افرادی که توان مدیریتی نداشته باشند، نباید در این عرصه حاضر شوند.

امام جمعه شوش با بیان اینکه تشویق چند نفر برای نام‌نویسی نباید افراد را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران به تعبیر امام خمینی (ره) نوکری و خدمت به مردم و به دور از هرگونه ریاست‌طلبی و منفعت‌طلبی است.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی و نقش حضور مردم در صحنه عنوان کرد: هرچه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین کننده خود در تمامی صحنه‌های انقلاب آگاهتر می‌شوند.
حجت الاسلام امام با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دشمنان برای جدا کردن دانشجویان از دین اسلام و انقلاب تلاش زیادی کردند ولی به فضل خدا این قشر وفادار به اسلام و انقلاب در دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم کرده‌اند و در برنامه‌ها و آیین‌های مذهبی، معنوی و فرهنگی از جمله اردوهای جهادی حضور تاثیرگذاری دارند.
وی افزود: تحصیل علم و دانش مورد توجه اسلام است اما این تحصیلات باید ما را به علم نافع برساند و علم نافع، علمی است که به ما بصیرت و دشمن شناسی بدهد.
خطیب جمعه شوش با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: کریمه اهل بیت امتیازات ویژه‌ای از جمله عبادت، فضیلت و عصمت دارد که باید در بین مردم تبیین شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار