تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۹۲۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم اهورا بهبهان:
مقابل آذرخش محکوم به برد بودیم
  سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: مقابل تیم آذرخش بندرعباس محکوم به برد بودیم اگر چه نقش هواداران در پیروزی ما بسیار موثر بود.

 محسن علیپور پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس بیان کرد: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بودند اما ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده و پیروز میدان شدیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش جوان و کم تجربه بوده و نیاز به فرصت بیشتری دارند، گفت: در نیمه اول، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بارها دروازه حریف را تهدید کردیم اما متاسفانه بازیکنانمان همچنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند.

سرمربی تیم اهورا بهبهان افزود: ما با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنیم به همین دلیل در ابتدای فصل نتوانستیم بازیکنان دلخواهمان را جذب کنیم از طرفی در نیم فصل به جای تقویت تیم متاسفانه چهار بازیکن خوبمان به دلیل پیشنهادات بهتر از تیم ما جدا شدند و این امر باعث تضعیف تیم ما شد.

وی درخصوص تیم آذرخش گفت: حریف تیم خوب و دونده‌ای بود اما بازیکنان ما پرتلاش‌تر ظاهر شدند و از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کردند. شرایط تیممان بسیار سخت شده و باید از بازی‌های آینده خود نهایت استفاده را داشته باشیم. 

علیپور با اشاره به اینکه در لیگ برتر تنها مسائل فنی مهم نیست و تیم باید به لحاظ مالی نیز حمایت شود گفت: انتظار داریم مسوولان شهرستان و استان حمایت بیشتری از تیم ما داشته باشند تا در ادامه راه کارمان آسان تر شود.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ برتر ماندنی هستند یا خیر گفت: بی‌شک تمام تلاش خود را می کنیم تا در لیگ ماندگار شویم از طرفی هواداران نیز از ما می‌خواهند تیم اهورا را در لیگ حفظ کنیم، اگر بدشانسی نیاوریم در لیگ ماندنی هستیم.

وی ادامه داد: در لیگ برتر همه تیم‌ها به لحاظ امکانات زمین تا آسمان با ما فرق می‌کنند و این مورد کار را برای تیم کاملا بومی ما بسیار سخت می‌کند.

دیدار تیم‌های اهورا بهبهان و آذرخش بندرعباس با برتری ۲ بر یک اهورا به پایان رسید.

 نماینده خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۰ امتیاز در مکان دهم رده‌بندی جای گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار