تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۹۲۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور فعال شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دومین نمایشگاه مدیریت پسماند
با حضور بیش از ۹۵ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی دومین نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ماشین آلات و تجهیزات وابسته”در شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

با حضور بیش از ۹۵ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی دومین نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ماشین آلات و تجهیزات وابسته”در شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور بیش از ۹۵ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی پنج شنبه ۱۴ آذر ماه ۹۸ در محل نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح شد و شرکت های حاضر دستاوردها و نوآوری های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

شرکت توسعه نیشکرو صنایع جانبی با حضوری فعال در این نمایشگاه، تولیدات و آخرین دستاوردها خود را در این زمینه در معرض نمایش گذاشت.

وزارت صمت ، وزارت جهادکشاورزی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ، پژوهشگاه نیرو ، پژوهشگاه صنعت نفت و اتحادیه ها و انجمن های مرتبط از نمایشگاه فوق حمایت کرده اند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها و نوآوری ها در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت زباله و همچنین گسترش فرهنگ تفکیک زباله از مبداء است.

آگاهی و شناخت از کاربرد فن آوری های نوین و بستر سازی در خصوص تفکیک پسماند و زباله، ایجاد فضای تولید فکر، ایده و به صحنه درآوردن محققان و نخبگان حوزه های مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه های قانونی و اجرایی کشور و نیز جلوگیری از خروج ارز، صدور کالا و خدمات و ایجاد و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی نقطه قوت استان خوزستان در ایجاد اشتغال ، رشد اقتصادی و توسعه صنعتی استان محسوب می شود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هدف تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن شکر و دیگر محصولات جانبی همچون الکل، ام دی اف، کاغذ، خمیرمایه و خوراک دام، بزرگترین طرح تولید شکر خام در کشور را اجرا کرده است که با بهره برداری ۷ کارخانه شکر برنامه ریزی شده در این طرح، در واحدهای تابع شرکت نزدیک به ۴۰ درصد شکر مورد نیاز کشور تامین میشود.


:
:
:
آخرین اخبار