تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۹۲۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا ست‌های مدیریتی تبلیغاتی همیشه جذاب هستند؟
تا حالا رستورانی رفته‌اید که به شما اجازه دهد مواد غذایی تشکیل دهنده سالاد یا ساندویچتان را خودتان انتخاب کنید؟ با این کار هر آنچه مورد علاقه شماست در غذایتان وجود خواهد داشت و چیزی شما را آزار نخواهد داد. بدین گونه آن غذا بسیار دلنشین و دوست داشتنی خواهد شد.

موضوع در خصوص هدایای تبلیغاتی نیز چنین است. در ست‌های مدیریتی تبلیغاتی شما می‌توانید از هر کدام از هدایایی که علاقه بیشتری به آن دارید استفاده کنید و ترکیبی بسیار جذاب و متحیر کننده از آن بسازید.

چرا ست‌های مدیریتی تبلیغاتی همیشه جذاب هستند؟

هدایای داخل ست مدیریتی را خودتان انتخاب کنید

اجزای تشکیل دهنده ست‌های مدیریتی

1. جعبه: در ست‌های تبلیغاتی مهم‌ترین عنصر جعبه است. اگر جعبه ست تبلیغاتی شیک نباشد، هر چقدر دیگر هدایای تبلیغاتی درون آن هم خوب و با کیفیت باشند دیگر به چشم مخاطب شما نخواهد آمد. در خصوص رنگ جعبه در نظر بگیرید که بهتر است رنگ سازمانی شما باشد. معمولا روی جعبه‌ها پلاک‌های فلزی چسبانده می‌شود تا فضای مناسبی برای چاپ لوگو به وجود آید.

2. ابر داخل جعبه: در داخل جعبه‌های ست مدیریتی برای شیک‌تر شدن کار ابر قرار داده می‌شود که بهتر است یک لایه جیر روی این ابر کار شود. این ابر بر اساس هدایای انتخابی لیزر خورده و جای محصولات در آن مشخص می‌شود.

3. اقلام تبلیغاتی: در ست مدیریتی تبلیغاتی هدایای بسیار متفاوتی قرار می‌گیرند. از جمله آن‌ها خودکار، جا کارتی، جاکلیدی، فلش مموری تبلیغاتی، پاوربانک، هندزفری، ایرپاد، هارداکسترنال، شارژر فندکی، کابل شارژ، دفترچه یادداشت، کیف پول و هر آنچه که با سلیقه شما جور در بیاد و مورد استفاده مخاطب شما باشد.

چرا ست‌های مدیریتی تبلیغاتی همیشه جذاب هستند؟

جعبه مهمترین عنصر ست مدیریتی تبلیغاتی است

نکات بسیار مهم در خصوص ست‌های مدیریتی تبلیغاتی

- مخاطب خود را در نظر بگیرید: باید در نظر بگیرید گروه مخاطبان شما چه کسانی هستند و بر اساس این هدایای تبلیغاتی داخل ست را انتخاب کنید. به طور مثال اینکه به مدیران شرکت‌های کامپیوتری پاوربانک یا فلش مموری هدیه دهید بسیار جذاب خواهد بود.

- کمیت را فدای کیفیت نکنید: ممکن است متناسب با بودجه‌تان تنها دو قلم جنس با کیفیت بتوانید در ست خود قرار دهید. همین کافی است و به دنبال این نباشید که سه هدیه بی کیفیت در ست خود قرار دهید فقط به این دلیل که تعداد هدایا را بیشتر کنید. همان دو هدیه با کیفیت بسیار بیشتر مورد استفاده مخاطب شما قرار خواهند گرفت.

- همه اقلام درون ست را چاپ نزنید: در ست‌های مدیریتی تنها کافی است که پلاک روی جعبه را چاپ بزنید. چاپ لوگوی شما روی هدیه‌تان باعث می‌شود مدیر یک شرکت بزرگ از هدیه شما استفاده نکند.

- نحوه ارائه را فراموش نکنید: اینکه ست شما چگونه به دست مخاطبتان برسد بسیار حائز اهمیت است. حتما این جعبه شیک باید در یک ساک دستی زیبا قرار بگیرد و شخصی که این هدیه را برای مخاطب شما می‌برد ضمن آراستگی، جملات مناسب نیز در زمان اهدای هدیه به کار ببرد.

- ترکیب رنگ هدایا را رعایت کنید: زمانی که در جعبه شما باز می‌شود اولین چیزی که به چشم می‌خورد ترکیب رنگ هدایا است. به طور مثال نباید از یک خودکار سفید با یک پاوربانک سرمه‌ای در کنار یک جاکارتی قهوه‌ای استفاده کرد. هر چقدر هم هدایا گران قیمت باشند ترکیب ست را بر هم می‌زنند و تاثیر منفی رو مخاطب شما خواهند گذاشت.

چرا ست‌های مدیریتی تبلیغاتی همیشه جذاب هستند؟ 

ترکیب رنگ هدایای تبلیغاتی داخل ست جذابیت آن را بالا می‌برد

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، در زمینه ست‌های مدیریتی و هدایای تبلیغاتی در حال فعالیت است. این شرکت با توجه به میزان استفاده و استقبال شرکت‌ها و سازمان‌ها از ست‌های تبلیغاتی در رویدادهای مختلف مانند همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و علی الخصوص هدایای نوروزی تا کنون طرح‌های مختلفی را تهیه و به فروش رسانده است. موضوع جالب توجه این است که شما می‌توانید قبل از سفارش نمونه ست مورد علاقه خود را از میان هدایای تبلیغاتی موجود در این شرکت انتخاب کنید و نمونه رایگان دریافت کنید و پس از اطمینان خاطر اقدام به سفارش نمایید. برای ارتباط با این شرکت می‌توانید با شماره 02188403004 تماس بگیرید یا به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار