تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۹۲۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس‌کل دادگستری خوزستان با بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر دیدار کرد
 بازداشتی خوزستان

 رییس‌کل دادگستری خوزستان در دیدار با بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر گفت: اجازه نمی‌دهیم خودفروختگان و اغتشاشگران، امنیت مردم و آسایش جامعه را به چالش بکشند.

در این دیدار حجت‌الاسلام صادق مرادی خطاب به بازداشتی‌ها گفت: نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگری‌ها و رشادت‌های آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار است که طی ۴٠ سال گذشته از جان و مال و همه موجودی خود برای برپاداشت و حفظ میهن اسلامی در پرتو رهبری معظم انقلاب، مایه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه اعتراض به عملکردها در چارچوب قانون عیبی ندارد اما توهین، آتش زدن اماکن دولتی و اموال مردم اعتراض نیست بلکه اغتشاش است، افزود: دستگاه قضایی برای صیانت از امنیت و آسایش مردم، با اقتدار در مقابل اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه می ایستد و کسانی را که به اموال مردم خسارت وارد نموده‌اند، به مجازات لازم و قانونی می‌رساند.

مرادی تصریح کرد: از منظر ما، افرادی که در اغتشاشات آبان ماه فریب خورده و توبه کنند و همکاری لازم را داشته باشند، فرزندان کشورند و نظام قضایی مساعدت لازم را به آنها خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌های خوزستان، رییس‌کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: حساب اعتراض قانونی توام با تبعیت از مقررات کشور از اغتشاش، ناآرامی، ضربه به مردم و شرارت جدا است و ما با قاطعیت از مردم و منافع جامعه و امنیت آنان در مقابل اشرار و خودفروختگان به استکبار و عوامل آنها دفاع و صیانت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، روز گذشته (۱۱ آذرماه) رییس‌کل دادگستری استان خوزستان با همراهی بابایی مدیرکل زندان‌ها و جمعی از معاونین قضایی دادگستری کل و قضات اهواز، با حضور در ندامتگاه مرکزی خوزستان، با بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر از نزدیک دیدار و روند نگهداری و رسیدگی به پرونده‌های مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است در این نشست و دیدار قضایی که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بازداشت‌شدگان مسائل و درخواست‌های خود را با رییس‌کل دادگستری استان خوزستان مطرح کردند و وی نیز تدابیر لازم را اتخاذ و تاکید کرد: قضات ویژه این پرونده‌ها به طور شبانه‌روزی تلاش خواهند کرد که طی ۱۰ روز، رسیدگی‌ها به نتیجه برسند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار