تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۲۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین هدایای تبلیغاتی را از تبلیغات سهیل دریافت کنید
بهترین هدایای تبلیغاتی را از تبلیغات سهیل دریافت کنید

هدایای تبلیغاتی، رمز ماندن در ذهن مشتریان هستند. همانطور هم که می‌دانید ماندن در ذهن مشتریان نه تنها موجب تثبیت برند شما در بین آن‌ها می‌شود بلکه موجب افزایش فروش محصولات شما می‌شود از این‌رو می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم در بین مردم شناخته شوید و هم اینکه با جلب اعتماد آن‌ها نسبت به برندتان، فروش محصولاتتان را افزایش دهید. هدایای تبلیغاتی دارای انواع متعددی هستند اگر به دنبال سفارش هدایای تبلیغاتی جهت ارائه آن‌ به کارمندان و مشتریانتان هستید تا از این طریق همیشه در ذهن مشتریانتان بمانید و اسم برند خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به مجموعه تبلیغات سهیل مراجعه کنید و انواع هدایای تبلیغاتی در انواع طرح‌ها و مدل‌ها را با بهترین متریال مشاهده کنید تا بتوانید هدیه تبلیغاتی مدنظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. مجموعه تبلیغات سهیل، یکی از بزرگترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع هدایای تبلیغاتی است که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال جهت تولید انواع هدایای تبلیغاتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده می‌کند. در ادامه شما را با دو نمونه از بهترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

خودکار تبلیغاتی

اگر به دنبال تهیه یک هدیه تبلیغاتی کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه هستید یا بودجه زیادی برای تبلیغات ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به مجموعه تبلیغات سهیل، خودکار تبلیغاتی در هر نوع طرح و مدلی که مدنظر دارید سفارش دهید. کارشناسان این مجموعه پس از بررسی سفارش شما در کمترین زمان ممکن، آن را طراحی و تولید کرده و با ثبت لوگو شرکت یا پیام تبلیغاتی مدنظرتان بر روی آن، سفارشتان را به دستتان می‌رسانند.

خودکار تبلیغاتی از مزایا و ویژگی‌های زیادی برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودنش اشاره کرد. علاوه‌بر این یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی به حساب می‌آید چراکه همه افراد جامعه از دانش‌آموزش گرفته تا یک فرد نوجوان، جوان و حتی یک فرد میانسال و سالخورده، همگی به یک خودکار نیاز دارند. از این‌رو شما با ارائه خودکار تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به کارمندان و مشتریان خود علاوه‌بر اینکه یک ابزار تبلیغاتی بسیار کاربردی به آن‌ها هدیه می‌دهید بلکه موجب می‌شوید، نام برند یا شرکت شما در ذهن و خاطر مشتریانتان بماند از این‌رو در کنار جلب اعتماد مشتریانتان، برند خود را نیز تثبیت می‌کنید.

خودکار تبلیغاتی دارای انواع متعددی است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی تولید می‌شود. در کل می‌توان گفت که خودکار تبلیغاتی یا به صورت فلزی تولید می‌گردد یا به صورت پلاستیکی. از این‌رو مدیران شرکت‌ها متناسب با هدفی که از تبلیغات دارند یکی از انواع خودکارهای تبلیغاتی را برای هدیه دادن انتخاب می‌کنند. برای مثال اگر قرار باشد از خودکار تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی به چندین شخص خاص استفاده کنید بهتر است از نوع فلزی آن که لوکس‌تر است استفاده کنید اما اگر قرار باشد در همایش‌ها یا نمایشگاه‌ها به تعداد بالایی از مشتریان خود خودکار تبلیغاتی هدیه بدهید بهتر است از نوع پلاستیکی آن استفاده کنید که خیلی برای شما هزینه‌بر نباشد.

دفتر یادداشت تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی را از تبلیغات سهیل دریافت کنید

یکی دیگر از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی که کاربرد زیادی هم دارد، دفتر یادداشت تبلیغاتی است. اگر از بودجه کافی برای تبلیغات برخوردار هستید می‌توانید خودکار تبلیغاتی را به همراه دفتر یادداشت تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه دهید تا هر بار نگاهشان به لوگو و نام شرکت شما بر روی خودکار و دفترچه یادداشت تبلیغاتی می‌افتد به یاد شرکت شما و محصولاتی که ارائه می‌دهید بیافتند. اما اگر از نظر بودجه تبلیغات کمی مشکل دارید بهتر است تنها از دفتر یادداشت تبلیغاتی برای هدیه دادن به مشتریان خود استفاده کنید.

دفتر یادداشت تبلیغاتی نیز مانند خودکار تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است که تمامی افراد در بازه‌های سنی مختلف برای یادداشت‌ کردن مطالبی به آن نیاز دارند. از این‌رو با هدیه دادن دفتر یادداشت تبلیغاتی به مشتریان خود نه تنها یک وسیله بسیار کاربردی را به آن‌ها هدیه داده‌اید بلکه کاری می‌کنید تا برند شما همیشه در ذهن مشتریانتان بماند و هیچ‌گاه شرکت و محصولات شما را فراموش نکنند.

همانطور که می‌دانید دفتر یادداشت تبلیغاتی در انواع مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود می‌باشد که متناسب با هدف تبلیغاتی خود می‌توانید دفتر یادداشت تبلیغاتی را در طرح و رنگی که مدنظر دارید به مجموعه تبلیغات سهیل با بهترین کیفیت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

بهترین هدایای تبلیغاتی را از تبلیغات سهیل دریافت کنید

درصورتی که قصد دارید برای هدیه دادن به مشتریان خود از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید می‌توانید به مجموعه تبلیغات سهیل مراجعه کرده و سفارش خود را در زمینه انواع هدایای تبلیغاتی به ویژه خودکار و دفتر یادداشت تبلیغاتی، با بهترین متریال ثبت کنید. مجموعه تبلیغات سهیل با برخوردار بودن از کادری مجرب باکیفیت‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع خدمات و هدایای تبلیغاتی این مجموعه به شهر زیر است:

· چاپ هدایای تبلیغاتی

· چاپ لیزر

· چاپ قطعات صنعتی

· پاور بانك تبلیغاتی

· اسپیكر تبلیغاتی

· فلش تبلیغاتی

· دفتر یادداشت تبلیغاتی

· كیف پول تبلیغاتی

· كوله پشتی تبلیغاتی

· ست مدیریتی تبلیغاتی

· خودكار تبلیغاتی

· فولدر تبلیغاتی

· كیف سمیناری تبلیغاتی

· لیوان سرامیكی تبلیغاتی

· لیوان تبلیغاتی

· سررسید تبلیغاتی

· لیوان كاغذی تبلیغاتی

· جاكارتی تبلیغاتی

· جلد مدارك تبلیغاتی

· كیف مدارك تبلیغاتی

· ساك دستی تبلیغاتی

· ابزار تبلیغاتی

· لباس كار تبلیغاتی

· شارژر فندكی تبلیغاتی

· جلد عابر بانك تبلیغاتی

· بج سینه تبلیغاتی

· ساك پلاستیكی تبلیغاتی

· آفتابگیر تبلیغاتی

· تیشرت تبلیغاتی

آدرس و شماره‌های تماس این مجموعه به شرح زیر است:

· آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی،کوچه مشیر الخلوت غربی،کوچه خوئی، پلاک 5 زنگ 1

· شماره تماس دفتر فروش: 021 33910568

· شماره تماس‌های کارگاه چاپ: 021 36055998 - 021 55588457

:
:
:
آخرین اخبار