تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگاه مهارت آموزی و نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه در اهواز افتتاح شد
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای غدیر کلانشهر اهواز از افتتاح کارگاه آموزشی و نیروگاه انرژی خورشیدی متصل به شبکه شهری خبر داد.
 محمد رشیدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای غدیر کلانشهر اهواز د گفت: همزمان با هفته بسیج و بزرگداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره)، اولین کارگاه آموزشی و نیروگاه انرژی خورشیدی متصل به شبکه شهری برای اولین بار در سطح استان با حضور مسئولان استان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای غدیر کلانشهر اهواز راه اندازی شد.

او افزود: به منظورعمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نیاز مبرم به تولید انرژی از منابع سبز و پاک در جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از هدررفت منابع انرژی فسیلی و تجدیدناپذیر و عمل به رسالت مهارتی و پژوهشی فنی و حرفه‌ای و برقراری ارتباط عملی مقررشد این کارگاه را با حضورمربیان و کارآموزان رشته مرتبط راه اندازی شود.

رشیدی اظهار داشت: چشم‌انداز بسیار روشن سوخت‌های تجدیدپذیر به‌خصوص انرژی خورشیدی و ظرفیت فوق‌العاده آن و با توجه به اینکه این صنعت به‌تازگی در کشور ما رونق گرفته، فرصت بسیار خوبی برای دانش‌آموختگان است تا با ورود به بازار کسب‌وکار این حوزه به‌صورت سازمانی یا شخصی فعالیت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت‌کنندگان پس از گذراندن این دوره توانایی لازم برای به‌کارگیری و تسلط بر این سیستم‌های تولید برق خورشیدی را کسب کنند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار