تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۹۱۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان برابر ذوب آهن یک بازیکن غایب دارد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دیدار با تیم ذوب آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر یک بازیکن خود را در اختیار ندارد.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان  اظهار داشت: عباس عسگری هافبک تیم که از ناحیه رباط صلیبی پا دچار آسیب‌ شده است در بازی مقابل ذوب آهن نمی‌تواند برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان برود. مصدومیت عسگری جدی است و احتمال می رود که کادر فنی یک بازیکن دیگر را جایگزین او کند.

وی افزود: سعید آهنی بازیکن جوان تیم ما که به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی، از سوی فدراسیون فوتبال سه جلسه محروم شده بود در این دیدار تیم ما را همراهی می‌کند. 

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تمرینات تیم پس از ۲ روز تعطیلی  از امروز از سر گرفته می شود گفت: تاکنون نتایج خوبی در مسابقات کسب کردیم و تلاش می کنیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

نفتی‌های مسجدسلیمان بعد از برد پرسپولیس در هفته یازدهم، در برابر ذوب آهن از انگیزه خوبی برخوردار هستند. آنها در بازی‌های خانگی نشان دادند که تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و تاکنون تیم‌های پرمهره‌ای  همچون استقلال، شهر خودرو و فولاد را متوقف کردند.

نفت مسجدسلیمان به همراه سپاهان اصفهان تنها تیم‌های بدون شکست لیگ به شمار می‌روند، شاگردان تارتار در مقابل ذوب آهن به دنبال تداوم روند شکست ناپذیری خود هستند.

 تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۱۷ امتیاز در مکان ششم رده‌بندی قرار دارد. شاگردان تارتار در صورت پیروزی برابر ذوب‌آهن می‌توانند جایگاهشان را در جدول بهبود دهند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن هشتم آذرماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار