تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۹۱۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان برابر پرسپولیس ۲ بازیکن غایب دارد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دیدار با تیم پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر ۲ بازیکن خود را در اختیار ندارد.

مهران حسنوند اظهار داشت: سعید آهنی بازیکن جوان تیم به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی، از سوی فدراسیون فوتبال محروم شد و در دیدار برابر پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. 

وی افزود: عباس عسگری دیگر بازیکن تیم که از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌ شده است در بازی مقابل پرسپولیس نمی‌تواند برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان برود. مصدومیت عسگری جدی است و احتمال می رود که کادر فنی یک بازیکن دیگر را جایگزین وی کند.

نفتی‌های مسجدسلیمان بعد از نتایج خوبی که در ۱۰ هفته گذشته کسب کردند، در برابر پرسپولیس از انگیزه خوبی برخوردار هستند. آنها در بازی‌های بیرون از خانه نشان دادند که تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و تاکنون تیم‌های پرمهره ای همچون شهرخودرو و سپاهان را به زانو درآورده‌اند.

نفت مسجدسلیمان به همراه سپاهان اصفهان تنها تیم‌های بدون شکست لیگ به شمار می‌روند، شاگردان تارتار در مقابل پرسپولیس به دنبال تداوم روند شکست ناپذیری خود هستند هر چند کار سختی در پیش دارند.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۱۴ امتیاز در مکان هشتم رده‌بندی قرار دارد. شاگردان تارتار در صورت پیروزی برابر پرسپولیس می‌توانند جایگاهشان را در جدول بهبود دهند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان یکم آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار