تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۹۰۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس روابط عمومی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شد
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در حکمی شهرام وردک را به عنوان رئيس جدید روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.
رئیس روابط عمومی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شدرئیس روابط عمومی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شد
به گزارش روابط عمومي، در حكم مهندس احمد محمدی آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و توانایی‌های ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان «رئيس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» منصوب مي شويد.

شهرام وردک دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست است و از زمان اشتغال در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در سمت‌های کارشناسی ارشد حفاظت محیط زیست و سرپرستی اداره HSE مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی مشغول فعالیت بوده است.

 همچنین 11 سال مدیریت پروژه های مطالعات و مهندسی در دو شرکت مهندسی مشاور، سردبیری 3 نشریه، فعالیت های مطبوعاتی و عضویت در ستاد اطلاع رسانی سیل خوزستان، از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.


تكریم و معارفه رییس روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب

تكريم و معارفه رييس روابط عمومي مناطق نفتخيز جنوب

   با حضور مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب مراسم تكريم و معارفه روساي سابق و جديد روابط عمومي اين شركت روز  شنبه 25 آبان ماه 1398 برگزار گردید.
در اين نشست مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با اشاره به اهميت روابط عمومي اظهار داشت: روابط عمومي جايگاه و نقش مهمي در سازمان دارد و بخش عمده اي از تحليل و شناسايي فرصت ها و تهديدهاي درون سازماني و برون سازماني بر عهده اين نهاد است.
مهندس احمد محمدي گفت: ‌روابط عمومي يك علم است و بايد با روش هاي علمي اداره شود لذا لازم است به كارگيري فناوري هاي روز و بهره مندي از دانش جديد در اين حوزه، سرلوحه کار روابط عمومي مناطق نفت خيز جنوب باشد.
وي با بيان اينكه روابط عمومي شرکت ملی مناطق نفت خيز جنوب به لحاظ قدمت، در مجموعه روابط عمومي های وزارت نفت بی نظیر است افزود:‌ اميدورايم با همكاري كاركنان روابط عمومي و ساير بخش هاي شركت، اين نهاد بيش از گذشته سرافراز و سرآمد باشد.
مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب،‌ در پايان با اشاره به سوابق شهرام وردك، وي را به عنوان رئيس جديد روابط عمومي معرفي و از زحمات رضا طاهري در مدت حدود 4 سال تصدي اين مسئوليت قدرداني كرد.
 در ادامه اين مراسم، شهرام وردك رئيس جديد روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، یکی از مهمترين اولويت های خود را در مسئوليت جديد، افزايش سرمايه اجتماعي سازمان عنوان كرد تا هم میزان رضایت كاركنان و هم ساكنان مناطق پيرامونی از عملکرد سازمان افزایش یابد

:
:
:
آخرین اخبار