تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۹۰۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات عنوان کرد:
پیشرفت بهتر روند ساخت خانه کشتی اندیمشک نسبت به ایذه
 رئیس هیات کشتی خوزستان از پیشرفت بهتر روند ساخت خانه کشتی اندیمشک نسبت به خانه کشتی ایذه خبر داد.

سیدحسین مرعشیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص چگونگی روند ساخت خانه‌های کشتی ایذه و اندیمشک، اظهارکرد: چند روز پیش از چگونگی روند ساخت خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک بازدید داشتم و خدا را شکر با توجه به اهمیت مسئولان از جمله مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، نماینده مردم اندیمشک و رئیس هیات شهرستان، پروژه روند خوبی دارد.

وی با بیان این‌که به نظرم روند ساخت خانه کشتی اندیمشک بهتر از روند خانه کشتی ایذه است و فکر می‌کنم این سالن زودتر به بهره‌برداری برسد، گفت: هر دو خانه کشتی از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار هستند و فکر می‌کنم اگر بحث تامین اعتبار خانه‌های کشتی اندیمشک و ایذه حل شود و این دو پروژه توقف نداشته باشند، سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس هیات کشتی اندیمشک بیان کرد: وقتی یک فضای مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی و گرفتن میزبانی‌های مختلف فراهم شود، می‌تواند روی روحیه مردم و حتی ورزشکاران و مربیان آن رشته بسیار تاثیر بگذارد. بنابراین ساخت خانه‌های کشتی در ایذه و اندیمشک می‌تواند تاثیر بسیاری هم در وضعیت کشتی خوزستان و هم در روحیه مردم علاقه‌مندان به رشته کشتی در این دو شهرستان داشته باشد.

به گزارش ایسنا، خانه‌های کشتی ایذه و اندیمشک در سال ۱۳۹۶ با حضور وزیر ورزش، کلنگ‌زنی شدند. آن زمان پیش‌بینی می‌شد که در صورت تامین اعتبار به موقع، دو سال بعد این دو پروژه به بهره‌برداری برسند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار