تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۹۰۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
راهبرد اساسی دشمن ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است
  امام جمعه آبادان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از راهبردهای اساسی دشمن دانست و گفت: شیعه و سنی باید درمقابل توطئه‌های دشمنان متحد باشند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: دشمن بیش از ۴۰ سال ترفندهای مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران داشته که با ناکامی و شکست مواجه شده است.

وی افزود: دشمنان اسلام بدنبال ایجاد آشوب در کشورهای اسلامی هستند تا بتوانند اسلام را تضعیف کنند و مسلمانان را با استفاده از جنگ‌های داخلی به درگیری با یکدیگر بکشانند. 

خطیب جمعه آبادان گفت: امروز مسئولان کشورهای اسلامی باید بیش از پیش هوشیار باشند و لحظه‌ای از دشمن غافل نشوند چراکه در ذهن آمریکا، همچنان شرارت، سلطه‌طلبی و وحشی‌گری علیه مسلمانان وجود دارد. 

حجت الاسلام ابراهیمی پور ایجاد خلا قدرت در کشورهای اسلامی را از برنامه های دشمنان عنوان و تصریح کرد: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه در غرب آسیا است تا مسلمانان را درمقابل یکدیگر قرار دهد.

وی با بیان اینکه اتحاد شیعه و سنی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، افزود: دشمنان بدنبال ایجاد هرج ومرج در کشورهای اسلامی ازجمله لبنان، عراق و سوریه هستند و در تلاشند گروهی را علیه ایران تحریک کنند.

خطیب جمعه آبادان با تقدیر از دولت جمهوری اسلامی ایران برای از سرگیری فعالیت تاسیسات فردو گفت: حقوق ایران در برجام نادیده گرفته شد ولی اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام هیچ واکنشی نشان نداد.

وی خواستار رفع مشکلات برخی نقاط شهر آبادان شد و گفت: برخی نقاط آبادان مانند ذوالفقاری و سده نیار به آسفالت و سایر خدمات شهری دارند و امیدواریم این امر تحقق یابد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار