تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۹۰۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان خبر داد:
جذب بیش از ۳۵۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان
 استاندار خوزستان از شناسایی و جذب بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در دو سال گذشته در استان خوزستان خبر داد.

  غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد شاوور اظهار کرد: استانداری خوزستان اقدامات گسترده ای را در قالب کمک به دانش آموزان مناطق کم برخودار، آموزش مجازی و طرح حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح جوانه ها در استان خوزستان، عنوان کرد: این طرح با هدف ارتقای شاخص های آموزشی دانش آموزان مناطق کم برخودار استان خوزستان به اجرا درآمد که در این طرح یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز این مناطق تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: استانداری خوزستان در اقدامی دیگر و در دو سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۰۰ کودک بازمانده از تحصیل را شناسایی کرده و به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده است.

شریعتی اضافه کرد: از دیگر برنامه استانداری خوزستان برای حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخودار استان، طرح آموزش مجازی است؛ در این طرح آموزش های مجازی تکمیلی از طریق تبلت به دانش آموزان ارائه می شود.

وی در پایان با بیان اینکه ۳۰ درصد از مدارس سیل زده که تعمیر و بازسازی آنها تکمیل شده است مربوط شهرستان شوش بوده است، بیان کرد: مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد و همچنین مدرسه شهید سید فاضل فاضلی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شاوور افتتاح شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار