تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۸۹۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات تیراندازی یگان‌های ارتش در جنوب غرب کشور برگزار شد
 مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی یگان‌های تابعه ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

 نخستین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی یگان‌های تابعه ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب کشور روز سه شنبه با حضور تیراندازانی از استان های خوزستان، لرستان، فارس، ایلام و آذربایجان غربی(مامور به خدمت) در سالن قدس اهواز برگزار شد.

این رقابت ها با حضور ۲۰ تیم و شرکت ۸۰ تیرانداز برتر به منظور شرکت در لیگ و انتخابی آجا برای حضور در مسابقات ارتش های جهان برگزار و نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.

در بخش تیمی و در رشته تفنگ بادی تیم های پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و گروه ۴۲۲ مهندسی اهواز عنوان های اول و دوم را کسب کردند و تیپ ۱۸۴ خرم آباد و ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر مشترک سوم شدند.

همچنین در رشته تپانچه بادی تیم های تیپ ۲۶۴ سلماس آذربایجان غربی و تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول اول و دوم شدند و تیم های فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوب غرب و پایگاه دریای شهدای تکاور خرمشهر مشترک سوم شدند.

در بخش انفرادی و در رشته تفنگ بادی عباس رهسپار از تیم دریایی خرمشهر، فریدون فتحی پور از تیم فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب و حسین خزائی از تیم ۱۸۴ خرم آباد عنوان های اول تا سوم را کسب کردند. علی نوروزی از تیم تیپ ۴۵ تکاور شوشتر، سید مالک امید آبادی از تیم گروه ۴۲۲ مهندسی اهواز و هدایت جابریان از تیم ارشد نظامی آجا در جنوب غرب نیز مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

همچنین در رشته تپانچه حمید حمزه‌علی از تیپ ۲۶۴ سلماس، محمدحسین خدایی از تیپ ۲۹۲ زرهی و حسین یاراحمدی از پایگاه دریایی خرمشهر اول تا سوم شدند؛ یوسف ساعی‌آهق از فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوب غرب و هادی رنجبرزاده از تیپ ۲۶۴ سلماس چهارم و پنجم شدند.

امیر حمزه بیدادی فرماندهی ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب کشور در حاشیه این مسابقات گفت: این رقابت ها به لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد و تمامی تیراندازان جزو نفرات برتر یگان های خود بودند.

وی افزود: افتخار آفرینی ورزش یگان‌های تابعه و روند رو به رشد ورزش منطقه جنوب غرب  و همچنین ارتقای رتبه بندی منطقه در سطح ورزش آجا کشور حاصل تلاش همه کارکنان پایور و وظیفه است.

فرماندهی ارشد نظامی آجا در جنوب غرب ادامه داد: چشم انداز و هدف ورزش منطقه،کسب رتبه برتر کشور تا پایان سال است و امیدواریم شاهد حضور ورزشکاران منطقه در رقابت های ارتش های جهان باشیم.

به گزارش ایرنا رقابت های ارتش های جهان ماه آینده در کشور چین برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار