تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۸۸۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هویت زائران کشته شده حادثه رانندگی عراق مشخص شد
سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان اسامی پنج کشته حادثه رانندگی در عراق که از طریق مرز شلمچه به ایران منتقل شدند را اعلام کرد.

امین منصور اظهار داشت: پیکرهای حمید مطوری ۲۳ ساله فرزند عبدالزهرا از خرمشهر ، معصومه مرادپور فرزند عباس ، حمیده زارعی ۶۱ ساله فرزند شاهین، زینب ذاکری زیارتی فرزند عباس و رباب چمن آرا فرزند محمد همگی از استان هرمزگان صبح امروز از مرز شلمچه به خرمشهر منتقل شدند.

وی افزود:پیکرهای کشته شدگان حادثه رانندگی عراق صبح امروز به وسیله اورژانس بصره تحویل فوریت های پزشکی آبادان شدند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:۵۳ زائر که در حادثه رانندگی در خاک عراق مصدوم شده اند نیز از مرز شلمچه به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر منتقل شده است.

به گزارش ایرنا حادثه رانندگی برای یکدستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین از استان هرمزگان در شهر سماوه عراق باعث کشته و زخمی شدند تعدادی از زائران شده است.

حرکت خودجوش زائران اربعین حسینی از روزهای آغازین ماه صفر به سمت گذرگاه های مرزی چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر شروع شده و در چند روز مانده به روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران و اصحاب آن حضرت ، به اوج خواهد رسید.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

مرز شلمچه میزبان زائران اربعین از اقصی نقاط ایران اسلامی و بسیاری از کشورهاست. 

 حرکت زائران اربعین از مرز شلمچه در روز پنجشنبه به اوج رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار