تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۸۸۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مانع بر سر میزبانی ماهشهر از جام جهانی فرنگی/ دبیر: مربوط به فدراسیون قبلی است
 رییس فدراسیون کشتی با بیان این که اتحادیه جهانی با ارسال ایمیل به فدراسیون ایران، یکسری موانع برای میزبانی ماهشهر از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی را مطرح کرده است، گفت: پیگیر رفع این موانع هستیم و تلاش می کنیم این میزبانی را از دست ندهیم.

 علیرضا دبیر در حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی در بندرامام خمینی، با قدردانی از خوزستان بابت برگزاری این رقابت ها، اظهارکرد: نفراتی از این پیکارها برای حضور در جام تختی انتخاب خواهند شد. فرایند انتخابی تیم ملی از همین مسابقات قهرمانی کشور شروع شده است و هر کسی توانایی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد از همین جا باید استارت بزند.


وی ادامه داد: به اهالی کشتی قول می دهم که مسابقات قهرمانی کشور به جایگاه اصلی خودش برگردد. برای رقابت های سال آینده تصمیمات خوبی را می گیریم تا استان ها حتما با ملی پوش ها و نفرات خوب شان در این مسابقات شرکت کنند. برنامه هایی داریم و ان شاءالله در ماه های آینده یا پس از المپیک این برنامه ها را اعلام می کنیم و اقدام عملی نیز پس از المپیک خواهد بود. مسابقات قهرمانی سال آینده حتما با رقابت های امسال قابل قیاس نخواهد بود.


دبیر فدراسیون کشتی درباره انتخاب ماهشهر به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی  نیز گفت: اتحادیه جهانی ایمیلی به فدراسیون ارسال کرده و یکسری موانع برای میزبانی در ماهشهر مطرح کرده است. پیگیر این موضوع هستیم زیرا دوست داریم که این رقابت ها در بندرماهشهر برگزار شود. خوزستان به همراه دو سه استان دیگر در فرنگی جزو خوب های این رشته هستند. وظیفه ما نیز این است که برای تقویت کشتی در خوزستان و شهرستان های آن، میزبانی های خوب را به این استان بدهیم.


وی افزود: در هر صورت اتحادیه جهانی موانعی را برای میزبانی بندرماهشهر اعلام کرده است و به دنبال رفع آن ها هستیم و اگر هم نشد، تلاش می کنیم که میزبانی را از دست ندهیم و باید ببینیم کجا می توانیم این رقابت ها را برگزار کنیم.


دبیر درباره این موانع گفت: اجازه دهید باتوجه به این که این موانع به فدراسیون قبلی بر می گردد، خیلی به آن ورود نکنم. اگر در مورد خودمان بود این موانع را می گفتم البته فدراسیون قبل و فعلی فرقی ندارد و هر دو یکی هستیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار