تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابه‌جایی رایگان زائران اربعین از خرمشهر به شلمچه با قطار
 مدیرکل راه آهن جنوب از آغاز به کار یک رام قطار ریل‌باس با ظرفیت ۳۳۲ صندلی در مسیر خرمشهر – شلمچه خبر داد و گفت: این ریل باس از روز گذشته به منظور تردد زوار اربعین حسینی کار خود را آغاز کرده و تا پایان ایام اربعین فعالیت آن ادامه خواهد داشت.

عبدالکریم درویش زاده  اظهار کرد: از روز گذشته (15 مهرماه) در راستای شتاب بخشی به روند انتقال زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه یک رام قطار ریل باس با ظرفیت ۳۳۲ صندلی در مسیر خرمشهر - شلمچه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: ظرفیت این ریل باس ۳۳۲ صندلی است اما در صورت وجود تقاضا می‌توان ظرفیت این ریل باس را تا ۴۵۰ مسافر افزایش داد و مسافران بیشتری را به کمک آن به مرز شلمچه انتقال داد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: تردد زائران اربعین حسینی که قصد عزیمت به مرز شلچه را دارند و یا از این مرز به سمت خرمشهر بازمی‌گردند با این ریل‌باس کاملا رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها ندارد.

درویش زاده با بیان اینکه ریل باس خرمشهر - شلمچه به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد کرد، گفت: پیش‌بینی می‌شود روزانه ۱۵ هزار مسافر در مسیر خرمشهر - شلمچه و بالعکس با این ریل باس جابه‌جا شوند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار