تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۸۸۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر آموزش و پرورش مدرسه استثنایی دزفول را افتتاح می‌کند
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش یک باب فضای آموزشی در شهرستان دزفول به بهره‌برداری می‌رسد.
 عباس پاپی زاده  اظهار داشت: با توجه به مشکلات و کمبودهایی که در زمینه آموزشی شهرستان دزفول وجود دارد هنگامی که محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش جهت رای اعتماد به مجلس معرفی شدند؛ مطرح شد که در اولین فرصت باید سفری به شهرستان دزفول داشته و از نزدیک در جریان مشکلات شهرستان در حوزه آموزش و پرورش قرار بگیرند.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور وزیر در شهرستان دزفول باعث آشنایی با مشکلات آموزشی شهرستان است، افزود: تصمیمی گرفته شد که بعد از حضور وزیر آموزش و پروش در شهرستان، جهت رفع مشکلات آموزشی دزفول جلسه ای در تهران با حضور رئیس آموزش و پرورش دزفول و نیز شخص وزیر آموزش و پرورش کشور برگزار و تصمیماتی اخذ شود.

وی با بیان اینکه چند واحد پروژه آموزشی با مشارکت خیران و دولت در شهرستان دزفول احداث شده است، افزود: پنجشنبه 11 مهرماه پروژه احداث مدرسه استثنایی «زنده یاد پگاه پریدار» با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان دزفول افتتاح می‌شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار