تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۸۷۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۰۰ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دزفول تدارک دیده شد
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: ۴۰۰ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول تدارک دیده شده است.

 سرهنگ هادی سعادت زاده روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول  افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس از فردا در دزفول آغاز می‌شوند که مهمترین آنها برگزاری ۱۳ یادواره شهدا است.
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهیده عصمت پورانوری  شهید شاخص امسال گفت: جنگ تحمیلی به نوعی جنگ جهانی سوم بود چراکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ۴۸ کشور  از جمله آمریکا، اسراییل و کشورهای اروپایی از عراق حمایت مالی کردند ولی با توکل بر خدا و رهبری امام خمینی (ره) با پیروزی کشورمان همراه بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: ثمره دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای مقدس در کشورهای همسایه همچون یمن، لبنان، سوریه و عراق به بار نشست.

وی اظهار داشت:  برگزاری ۱۳ یادواره شهید در  بن جعفر، روستای مطهری، سیدنور، سردشت و اسلام آباد و  اجرای رزمایش بازسازی عملیات آزادسازی نوسود منطقه کردستان در پارک دولت از برنامه های هفته دفاع مقدس در دزفول می باشند.
سرهنگ سعادت زاده برگزاری جشنواره غذا توسط بانوان بسیجی، اجرای سرود میدانی توسط حوزه انصار سپاه و نواخته شدن زنگ مقاومت در دبیرستان دفتری  را از برنامه های هفته دفاع مقدس در دزفول برشمرد و افزود: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش سران طوایف و عشایر در شهیون، جشنواره غذا، مسابقات ورزشی،  اهدای بسته های غذایی برای محرمان و بسته های نوشت افزار به نیازمندان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در دزفول می باشند.
وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و بسیجی دزفول نیز سوم مهرماه در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه هفت طرح آبرسانی توسط بسیج سازندگی در احمد فداله اجرا شده است، گفت: ۶ باب مدرسه در این منطقه در حال ساخت است که چهار مدرسه از این تعداد تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده و ۲ مدرسه دیگر نیز به زودی بهره برداری می شوند.
وی با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه این عملیات عمرانی توسط دولت تامین می شود، افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده آهودشت و ساخت ۱۰ خانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ساخت ۲ خانه محروم در شهر دزفول از دیگر اقدامات بسیج در دزفول می باشند.  
سرهنگ سعادت زاده افزود: ۱۴ مدرسه نیز در طرح هجرت سه در روستاهای توحید، زراعی و سایر روستاها مرمت و زیباسازی شدند.
وی ادامه داد: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، انجام یک کار پژوهشی و تحقیقاتی درخصوص عملکرد مردم و سپاه در دفاع مقدس بویژه تا پایان عملیات فتح المبین از دیگر اقدامات انجام شده در دزفول است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار