تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۸۷۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پل شناور ملاثانی در حال تعمیر و بازسازی است
فرماندار شهرستان باوی گفت: پل شناور غدیر ملاثانی به عنوان راه ارتباطی ۳۴ روستای دهستان عنافچه، همچنان در حال تعمیر و بازسازی است.
 منوچهر ورناصری فرماندار شهرستان باوی اظهار کرد: پل شناور غدیر ملاثانی که راه ارتباطی ۳۴ روستای غرب رودخانه کارون با مرکز شهرستان باوی را شامل می شود در حال تعمیر و بازسازی است.

وی افزود: این پل به دلیل فرسودگی و پوسیدگی به زیر آب رفته بود که برای رفع این مشکل، پل شناور برای تعمیر از آب بیرون کشیده شد و هم اکنون در حال تعمیر است.

فرماندار شهرستان باوی بیان کرد: با پیگیریهای انجام شده امیدواریم ظرف چند روز آینده بعد از انجام تعمیرات لازم، پل شناور به آب انداخته می‌شود و تردد از روی آن برای مردم منطقه امکان‌پذیر خواهد شد.

وی ادامه داد: تدابیر و تمهیدات لازم در خصوص تردد اهالی اتخاذ شده تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

ورناصری یادآور شد: ارتش چهار سال پیش این پل شناور را برای برقراری ارتباط بین دهستان عنافچه و شهر ملاثانی بر روی رودخانه کارون نصب و راه اندازی کرد. عمر مفید پل های شناور زیاد نیست و بعد از مدتی فرسوده و تخریب می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دهستان عنافچه در شهرستان باوی با ۳۴ روستا و جمعیت بیش از ۱۲ هزار نفر است که اهالی آن به دلیل قرار گرفتن در غرب رودخانه کارون و نبود پل مناسب برای تردد با مشکلات زیادی روبه رو هستند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار