تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۸۷۴۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت نام مدارس در سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی آغاز شد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت نام مدارس در سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی( سپـند) برای دریافت سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان آغاز شده و تا پایان مهر ادامه دارد.

  مهدی رفیعی بیان کرد: این سامانه به این منظور راه اندازی شده تا دانش آموزان با آسایش و امنیت بیشتری برای سرویس مدارس خود ثبت نام و از آنها استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت در حوزه سرویس دانش آموزی افزود: مدیریت و نظارت دقیق بر رفت وآمد دانش آموزان، متمایز ساختن ناوگان حمل و نقل دانش آموزی و افزایش و بهبود کیفیت ارایه خدمات به دانش آموزان از مزایای این طرح است.

رفیعی ادامه داد: این طرح با همکاری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، پلیس راهور و مجموعه شهرداری های خوزستان در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  ادامه داد: مدیران مدارس می توانند با مراجعه به سایت irtusepand.ir در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سپند)  ثبت نام کنند و اولیا دانش آموزان در صورت درخواست سرویس مدرسه برای فرزند خود به مدیر مدرسه اعلام کنند تا دانش آموز را در سامانه ثبت نام کنند.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی این سامانه را مدیریت می کند و خانواده دانش آموزان می توانند در این سامانه اطلاعات راننده سرویس و هزینه ای که باید پرداخت کنند را مشاهده کنند.

رفیعی بیان کرد: مدارسی که در این سامانه ثبت نام نکنند اجازه استفاده از سرویس مدرسه خارج از این سامانه را ندارند.

یک میلیون و یکصدهزار دانش آموز در خوزستان در ۹ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار