تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۸۷۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه مهر
دانش آموزان نیازمند دزفول چشم انتظار کمک خیران هستند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: دانش آموزان نیازمند شهرستان دزفول در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

مسعود رحیمی افزود: پویش جشن عاطفه ها با شعار «تا مهر با همدلی»  با هدف فرهنگ سازی و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است.
وی با اشاره به آغاز برنامه عمومی جشن عاطفه ها با رویکرد تعامل و ارتباط با مراکز اقتصادی، تجاری، خیران و اصناف از ابتدای شهریورماه گفت: تلاش بر این است از شیوه های نوین برای دریافت کمک های مردمی استفاده شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول افزود: مردم نیکوکار شهرستان دزفول می‌ توانند برای سهولت در پرداخت کمک های نقدی به جشن عاطفه ها از طریق تلفن همراه با وارد کردن کد دستوری #۰۶۱۴*۸۸۷۷*، نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ اقدام کنند.
وی افزود: کمیته امداد دزفول یکهزار و ۴۰۰ دانش آموز و ۲۰۰ دانشجو را تحت حمایت دارد که از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

یکهزار بسته کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

 مدیر مرکز نیکوکاری رادمان (خانه مهربانی) دزفول نیز گفت: این مرکز با هدف شناسایی و زیرپوشش قرار دادن، پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان بدسرپرست و بازمانده از تحصیل و توانمندسازی آنها فعالیت می کند.

محسن بنیادی افزود: یکهزار بسته کیف و نوشت افزار در طرح و پویش ماه مهر تهیه و بین دانش آموزان نیازمند سطح شهر توزیع شد.

 مسئول کانون هموفیلی خوزستان دفتر نمایندگی دزفول نیز تعداد دانش آموزان و دانشجویان هموفیلی دزفول را ۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند این انجمن پویشی راه اندازی شده است.

 ۱۰۳ بیمار هموفیلی از شهرهای دزفول، شوش، اندیمشک، دهلران، موسیان و آبدانان شناسایی شده اند که برای تامین نیازهای خود نیازمند کمک های خیرین هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار